|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye?Jeg gleder meg bare til Trulserns hår skal bli litt tykkere jeg, slik at han kan få lengde på det. Nå blir det bare fjonete, så han får 3 mm titt og ofte. Til sin egen "skrekk", stakkars.
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Er det så nøye?Vi har en knert med langt hår og har ikke fått kommentarer på det annet enn at folk synes han er kjempefin!
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Er det så nøye?
Nei, faktisk ikke. Alle homser jeg kjenner er "født sånn", samme hva queer-teoretikerne måtte mene om "valg av kjønnsidentitet". Man kan ikke kle en gutt homoseksuell, eller klippe en jente lesbisk.
|
|
|
#25 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye?Gutten vår får kle seg i kjole og leke med så mye rosa bling han vil. Men enn så lenge har han kort hår, for det synes vi er finest på gutter. Liker ikke Kelly-familiy-look, uansett hvor søte de måtte være. Blir det store protester ved klipping får vi heller revurdere, ser ikke poenget med å krangle pga hårsveis.
|
|
|
#26 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Men det er lov å prøve, ja?
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Klart man kan prøve!
|
|
|
#28 |
|
Superbasinella
|
Sv: Er det så nøye?Jeg er helt enig med de andre her. Drit i hva folk mener. Jeg kjenner mange ganger at jeg blir møkk lei rosa og lilla klær på jentene. Jeg har mange ganger handlet på gutteavdelingen. Det gjør meg ingenting. Kjøper stadig blå smokker, ungen bryr seg jo ikke så da gjør ikke jeg heller det. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det så nøye...?
Jeg tror folk har sluttet å kommentere, men det like godt være jeg som har blitt immun. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
maler
|
Sv: Er det så nøye?Små gutter kan da ha lengde på håret og fremdeles se ut som gutter. Små jenter kan ha kort hår og fremdeles se feminine ut. Toern hadde lange krøller til han var to år, da ga jeg etter for presset og klippet. Dumme meg. Jeg måtte jo ha klippet noe, det hang ned i øynene på han, men jeg kunne latt krøllene bak være. Nå har jeg ny liten krølltopp, og de krøllene går ingen vei før jeg eller han selv vil ha dem av. (Pappaen er enig for ordens skyld
|
|
|
#32 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er det så nøye?Vi barberer håret til knerten. Hovedgrunnen til det er dette er at vi synes det er pratisk. Det er lett å holde rent og slipper å gre håret hans ... i tillegg til at hvervene hans ikke synes så godt.
|
|
|
|
#33 |
|
Erfaren
|
|
|
|
#34 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Er det så nøye...?"Det finnes ikke guttefarger og jentefarger."
Jah.
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det så nøye?Drit i hva folk sier. Gutten min hadde også langt, krøllete hår da han var liten. Nydelig blondt hår. Han ville selv klippe seg etterhvert, og da gjorde vi det. Nå er han ti år og har langt hår igjen, og selvfølgelig er han verdens fineste. Han er så tøff som ikke bryr seg om at alle kompisene har pinnkort hår.
|
|
|
#36 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er det så nøye?Felix fortalte i dag at han ønsker seg langt hår: "neste gang ska æ klipp mæ langt, mamma"
|
|
|
#37 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det så nøye?Mine gutter har begge hatt litt halvlangt hår fra ca. 4. klassen og oppover.Den ene har gyldent hår og krøller, den andre blondt og bare litt fall i det, så han må slenge håret til side før å se ordentlig. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Er det så nøye?Drit i hva de sier, ditt valg
|
|
|
#39 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Er det så nøye?Dette kommer han nok til å være merket av i flere tiår framover, det setter nok store spor i sjela hans og det er nok for sent for ham å bli straight nå
|
|
|
#40 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Er det så nøye?takk
|
![]() |
|
|