|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg er heller ikke særlig bekymret for signaleffekten, og syns godt dene jordmoren kunne holdt munn, men når det er sagt så syns jeg ikke fallskjermhopping er noe man burde drive med som gravid. Samme hvor mange hopp man har bak seg så kan man lande på et ugunstig sted, eller man kan tryne rett på magen når man lander. Erfarenhet utelukker ikke plutselige vindkast.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg hadde aldri gjort det selv, og kan ikke for alt i verden forstå at fallskjermhopping er så viktig at det ikke kan vente i 9 måneder.
|
|
|
|
#4 |
|
levelandas.wordpress.com
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Hvis faren syns det er greit, må vel dama få gjøre som hun vil! Barn skal ikke være en begrensning, men en berikelse, og vi har alle ulike behov. En mor som begrenser seg for barnet sitt, ender opp med å gi barnet dårlig samvittighet. Det er egoistisk, det!
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?
Du tuller?
|
|
|
#6 |
|
levelandas.wordpress.com
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
![]() |
Nei, jeg sleiver. Skjønner – av alle kommentarene – at så dum er det ikke lov å være her inne. Så jeg skal forsøke å være mer saklig.
|
|
|
#7 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Vissvass! For ansvarlige foreldre, vil barn alltid medføre mer eller mindre store begrensninger. Ikke dermed sagt at de ikke samtidig er en berikelse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Piss. Begrensninger handler om å ta ansvar. Det gjør at barnet sitt føler seg viktig og verdsatt. Dessuten kan man fint balansere liv og barn, uten at en selv og barnet lider noen nød. De fleste foreldre er voksne og reflekterte nok at de både forstår og aksepterer dette. Det er selvsagt. Unntak som poengterer sitt offer vil det sikkert være, men de holder i alle fall ikke lenge her på FP. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Nemlig.....ok da er det greit at jeg begynner å røyke igjenn nå sant? Har veeeldig lyst på en sigg og spekemat er jo så godt- desuten blir man jo så rolig og harmonisk av et par glass vin.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Ja, jeg synes det er egoistisk og uansvarlig. De månedene man er gravid har man også ansvaret for et annet liv. I det ansvaret, så ligger det som en selvfølge å ikke utsette det mennesket for unødvendig risiko for skader.
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg hadde ikke gjort det, men hun må da gjøre som hun vil
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Det er klart hun får gjøre som hun vil, det er ingen som sier at hun skal fengsles. Men det må da vel være helt legitimt å ha et synspunkt på dette? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn tenker jeg og. Klart ingen kan stoppe henne i å hoppe og mest sannsynlig vil det gå bra. Men er det virkelig nødvendig å ta den risikoen de få månedene hun er gravid? Jeg mener nei.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Enig! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Var petrajh alvorlig, da? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Næsj, så dum er det ikke lov å være.
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Det var ingn ting i innlegget hennes (utover det hinsinsides tåpelige innholdet) som skulle tilsi noe annet. Hvis man som blodfersk bruker på et forum prøver seg på ironi, bør den helst være knakende godt formulert eller fulgt opp av en forklarende smily. Hvis ikke risikerer man kjapt å at teksten blir tatt for akkurat det den er. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Hadde det vært greit om hun hoppet med barnet sitt etter at det var kommet på utsiden av magen? |
|
|
|
![]() |
|
|