Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan alle gå i ballerinasko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-10, 00:13   #21
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan alle gå i ballerinasko?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men det vil vel ta fryktelig lang tid om jeg må returnere og returnere? Jeg må ha sko så fort som mulig. Jeg får sjekke den størrelsesgreia til Taylorshoes.

Joa- det går litt tid. Selv om de er utrolig raske. Men om du skal ha sko senere og har litt tid så anbefaler jeg Brandos. De har sko av alle mulige slag. De har også gratis frakt.

Sist redigert av Optimist : 21-07-10 kl 00:15. Årsak: Kom på mer.
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 00:29   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.taylorshoes.com/p-1543-olivia.aspx

Gammel 21-07-10, 00:42   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan heller ikke ha ballerinasko, av samme grunn som deg. Vi bruker samme størrelse i sko og jeg har prøvd meg gjennom alt jeg har funnet i et par år nå.
Jeg har et par, men kan ikke gå med dem, for de kjipper. Jeg kjøpte sånne greier å klistre i hælen, men det hjalp ikke. Kjøpte sånn greie til å klistre under foten fremme, hjalp ikke. Jeg har gitt opp hele ballerinahelvete. Ikke er det fint på oss som har store føtter heller.

Uhm, ja litt negativ ja. Lykke til med jakten, jeg fant de nusseligste eccosandalene på salg i sandnes nylig, kan det være noe?

Gammel 21-07-10, 00:45   #24
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Ballerinahelvete. Sorry, Inter.

Gammel 21-07-10, 00:46   #25
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

får gnagsår på hælen jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 01:17   #26
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ballerinahelvete. Sorry, Inter.

Det føles litt sånn!

Gammel 21-07-10, 07:23   #27
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker str 41 og har mange ballerinasko. De fra vagabond kjøpte jeg i str 40, satser på at de går seg litt ut, for 41 glapp. Ser jo over her at de går seg ut.

Gammel 21-07-10, 07:36   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset: Kom hit og prøv mine crocs-ballerinaer og se hvordan de er i størrelsen, så kjøper du en størrelse større/mindre ut i fra det. Jeg vil tro vi bruker ca samme samme størrelse, så du kan sikkert kjøpe samme størrelse som meg.

Når det gjelder ballerinasko og størrelser, så kan det svare seg å kjøpe de som er hakket for trange om det er skinn. Jeg har noen i "skinn" som var trange da jeg kjøpte dem (str. 40), men etter å ha gått på dem med fuktig nylonstrømpe sitter de som støpt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 08:47   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har også problemer med ballerinasko. De jeg har (fra Maloix) sitter greit på om vinteren, når jeg har litt tykke strømpebukser. Nå om sommeren glipper de bak, samt at kanten foran skjærer seg litt inn i foten!

Det finnes jo mange forskjellige typer, så jeg hadde ikke gitt opp helt ennå. Noen har strikk bak ved hælen, og det funker kanskje bedre enn en enkel glatt hælkappe? Eller hva med disse?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 09:41   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk ballerinasko fra Roots på meg i dag. Har bodd i dem i hele sommer. Og det med elefantlegger og skostørrelse 41. Og skryt har jeg fått for skoene også. Jeg kan kjenne at jeg får litt småvondt i musklene oppover beina hvis jeg går mye i dem, for de ER virkelig paddeflate, altså. Men det går greit.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 09:52   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg kan heller ikke ha ballerinasko, av samme grunn som deg. Vi bruker samme størrelse i sko og jeg har prøvd meg gjennom alt jeg har funnet i et par år nå.
Jeg har et par, men kan ikke gå med dem, for de kjipper. Jeg kjøpte sånne greier å klistre i hælen, men det hjalp ikke. Kjøpte sånn greie til å klistre under foten fremme, hjalp ikke. Jeg har gitt opp hele ballerinahelvete. Ikke er det fint på oss som har store føtter heller.

Uhm, ja litt negativ ja. Lykke til med jakten, jeg fant de nusseligste eccosandalene på salg i sandnes nylig, kan det være noe?

Kjenner følelsen.
Eccosandalene, hadde de åpen tå? For de fleste sandaler jeg finner har det, jeg vil ha ordentlige sko, men altså ballerina-ish. FAEN altså, at de på XXL kostet mer enn jeg hadde råd til, de var helt sinnsykt gode! Jeg må ha dem neste år, basta!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Iset: Kom hit og prøv mine crocs-ballerinaer og se hvordan de er i størrelsen, så kjøper du en størrelse større/mindre ut i fra det. Jeg vil tro vi bruker ca samme samme størrelse, så du kan sikkert kjøpe samme størrelse som meg.

Ja jeg tenkte litt på det, vet at du har sånne. Men jeg ville hatt noen nå i Oslo. Hulk. Men jeg ser hva jeg finner, og finner jeg ikke noe så kommer jeg til deg og prøver. Har litt lyst på de Olivia-crocsene oppfor her også.

Gammel 21-07-10, 09:55   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å svare direkte på overskriften: Ja, det ser sånn ut i alle fall... Jeg synes jeg ser nedtråkkede ballerinalefser overalt for tiden. Ballerinaer med god passform er vanskelig å finne, og sånne billigballerinar som ligger i kurver i skobutikker til 99,- er ofte gode eksempler på sko med håpløs lest. Man må ofte litt opp i pris for å finne en god sko, også med "småsko" som ballerinaer.

Men de blir fort slitte sånne tynne småsko, og da er de stygge, og da er det INGEN som kler ballerinaer.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:14   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ballerinasko er det nærmaste eg kjem bruk og kast-sko, men dei er fine mens det vare. Og eg må seie at før eg las om dette på FP har eg ikkje tenkt før at eg med tjukke leggar ikkje bør ha det.

Er det forresten slik at alle flate sko blir kalla ballerinasko for tida?

Gammel 21-07-10, 10:19   #34
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg. :har stil:

Gammel 21-07-10, 10:19   #35
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ballerinasko er det nærmaste eg kjem bruk og kast-sko, men dei er fine mens det vare. Og eg må seie at før eg las om dette på FP har eg ikkje tenkt før at eg med tjukke leggar ikkje bør ha det.

Er det forresten slik at alle flate sko blir kalla ballerinasko for tida?

Niks. De jeg viste bilde av over her er jo strengt tatt ikke ballerinasko, pga strikken. Men fasongen foran er jo ganske typisk ballerina likevel. Så jeg viste dem som et alternativ. De burde i alle fall klare å sitte på foten!

Og til det første der: for noe tøys!! Så klart man kan gå i ballerinasko uansett hvordan legger man har. Folk må bare komme over kompleksene sine. Selv styrte jeg lenge unna fordi jeg synes føttene mine er så lange, mens beina mine er tynne. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 10:21   #36
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Niks. De jeg viste bilde av over her er jo strengt tatt ikke ballerinasko, pga strikken. Men fasongen foran er jo ganske typisk ballerina likevel. Så jeg viste dem som et alternativ. De burde i alle fall klare å sitte på foten!

Og til det første der: for noe tøys!! Så klart man kan gå i ballerinasko uansett hvordan legger man har. Folk må bare komme over kompleksene sine. Selv styrte jeg lenge unna fordi jeg synes føttene mine er så lange, mens beina mine er tynne. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Eg har som sagt ALDRI tenkt over det før det har vore skreve en del om det her inne; At jenter med kraftige bein bør ligge unna ballerina. Eg ser jo at eg får finare bein i høge hælar, men kjem ikkje til å slutte bruke ballerinaskoa mine.

Gammel 21-07-10, 10:21   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ikke jeg. :har stil:

Tips til hva du synes er pene, gode sommersko da? Som ikke koster skjorta?

Gammel 21-07-10, 10:23   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og eg må seie at før eg las om dette på FP har eg ikkje tenkt før at eg med tjukke leggar ikkje bør ha det.

Jeg har også tykke legger. Hvorfor kan jeg ikke bruke ballerinasko?

Jeg har ballerinasko i dag. De har vært rådyre, men kjøpt på salg for 99 kroner. :økonomen slår til igjen:

Gammel 21-07-10, 10:24   #39
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også tykke legger. Hvorfor kan jeg ikke bruke ballerinasko?

Jeg har ballerinasko i dag. De har vært rådyre, men kjøpt på salg for 99 kroner. :økonomen slår til igjen:

Det er ikkje eg som meine det, Tjorven! Men det var skreve noko om det i en tråd her inne no denne veka. At en burde ligge unna. Sikkert i samme tråden der det sto at vi ikkje kunne ha smale jeans.

Gammel 21-07-10, 10:26   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikkje eg som meine det, Tjorven! Men det var skreve noko om det i en tråd her inne no denne veka. At en burde ligge unna. Sikkert i samme tråden der det sto at vi ikkje kunne ha smale jeans.

Helst skal vi nok sitte hjemme slik at noen slapp å se oss, tenker jeg.

Leggene mine blir ikke noe tykkere av ballerinasko enn av andre sko. Hvis jeg skal ha vide bukser så ser jeg ut som jeg er en meter bred.

Jeg har en super klesdag i dag; ballerinasko, svarte tights til midt på leggen og verdens fineste kjole fra FinKlea .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.