Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan alle gå i ballerinasko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 23:16   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan alle gå i ballerinasko?

Jeg har lyst på ballerinasko av et eller annet slag, for jeg vil ha noe uten åpen tå, noe som er lett å gå i nå om sommeren. Men jeg finner ingen jeg kan gå i?? Jeg har prøvd og prøvd "tusen" forskjellige, men enten glipper de ellers så er de hakket for små. Jeg bruker mellom 40 og 41 i sko og har prøvd begge deler, men 41 glipper altså litt mens 40 er akkurat biiittelitt for små. Kan jeg teipe på et eller annet i hælen som gjør at 41 ikke glipper, eller noe? Eller har jeg rare føtter og må belage meg på å kjøpe sko med reim?

Forresten, hva med disse Crocs-ballerinaskoene? Hvor kjøper jeg dem? Har lett overalt, de ser så gode ut (og har reim over), men finnes de bare på nett? Jeg tør jo ikke kjøpe over nett i tilfelle de ikke passer. Tips til andre lette og rimelige sommersko, helst med reim eller lignende? Jeg fant noen superkule og utrolig lette sko på XXL i dag, men de kostet nesten 700,- kroner og det ble litt vel i overkant akkurat nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.