|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?
Jeg vet ikke hvor i Norge du befinner deg, men jeg har i alle fall hatt masse smak av sommer i Norge.
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Tja, i år gleder jeg meg ikke særlig til høsten. Denne sommeren har været vært så ustabilt og det har blåst hele tiden. Det eneste positive med at sommeren er på hell nå er at skolen begynner igjen om et par uker og de to her hjemme som kjeder vettet av seg får litt normal hverdag igjen.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg vil ikke ha høst, men fikk veldig høstfølelse i dag morges med 12 grader og bakketung tåke og grått. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg gleder meg! Sist redigert av Chanett : 13-09-10 kl 10:00. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Er det greit at det snart er høst?JAAA, vi har begynt og se fram til 3 ukers ferietur neste år. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg skal nok takle en sommermåned til (selv om en lokal værspåmann-nerd truer med en dårlig august også), det har ikke vært så voldsomt til sommer. Vi hadde en herlig uke på Mallorca, og lever egentlig på den. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Vanligvis er jeg veldig glad når høsten kommer, masse deilig frukt og bær, nye muligheter på jobben, passelig varme, og slutt på gresspollenet. Men i år er jeg bare frustrert over mangelen på sommer.
|
|
|
#8 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit at det snart er høst?Om det er greit at det er snart høst? Jeg kan ikke gjøre noe særlig for å forhindre at det kommer..
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er det greit at det snart er høst?Ønsket om en lilla t2h dress har begynt å trenge seg på så høsten nærmer seg......at det snart er høst er meeeer en greit varme suger(gravid med termin i nov en HØSTmnd
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er det greit at det snart er høst?Høst er alltid vidunderlig, og i år kan vi glede oss ekstra til en lillebror i oktober. Kan vi ha det bedre? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Ja, det er greit. For vi har enda Hellasturen til gode.
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Høsten nå? Mens det ennå er juli? Og du har to uker ferie igjen? Jeg er forlengst ferdig med ferien, men høst er det da IKKE. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Jeg har ryddet i kjelleren og har nå stålkontroll på ulltøy og vinterdresser!
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg hopper over norsk sommer i år, og det blir litt snodig å gå fra april til august, liksom, men siden vi ikke har hatt en dag under 18 grader siden midten av mai, og minst seks uker med sammenhengende strålende sommervær i år, så klager jeg ikke på været, i alle fall. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Hmmm... Skjønner ikke. Har du vært ute og reist? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Men atte, det er ikke snart høst! Det er juli i litt over en time til! Og august er sommermåned. Så det så. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg liker høst bedre enn sommer, og er ikke det minste lei meg over at det snart en en ny årstid. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Er det greit at det snart er høst?Jeg elsker høsten, men det er da lenge til. August er sommer.
|
![]() |
|
|