Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyjogger city mini?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 00:15   #21
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Babyjogger city mini?

Ja, den er fenomenal Vi kjøpte i Sverige nå i juli og jeg simpelthen elsker den! Vurderer t.o.m å selge oth'n og bare ha denne

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 00:22   #22
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Ja, den er fenomenal Vi kjøpte i Sverige nå i juli og jeg simpelthen elsker den! Vurderer t.o.m å selge oth'n og bare ha denne

Det har jeg gjort!

Gammel 06-08-10, 00:46   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj så OTH lever farlig hjemme hos meg nå altså? Jeg greier ikke helt å se for meg minien i marka, men man veg jo aldri.

Gammel 06-08-10, 08:56   #24
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Oj så OTH lever farlig hjemme hos meg nå altså? Jeg greier ikke helt å se for meg minien i marka, men man veg jo aldri.

MB må passe seg nå!

Den er ikke så aller verst i marka, men jeg tror kanskje jeg hadde beholdt MB litt lengere. Min MB var til 3 åringen min, og da var det helt greit.

Gammel 23-01-11, 23:35   #25
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne er fin som ferievogn er den ikke? Planlegger sydentur...

Gammel 23-01-11, 23:37   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig, veldig fin som sydenvogn. Genial med den gode kallesjen og liggestillingen, og den er superlett å slå sammen og slå opp.

Gammel 23-01-11, 23:41   #27
venla
jabbsaft

venla sin avatar

venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da har jeg et argument for å kjøpe vogn nr 3. Ser ut som den fortsatt er på salg på Barnas hus. Får stikke og se hvilke farger de har igjen i morgen.

Gammel 23-01-11, 23:42   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Den er genial å ha liggende i bilen også.

Gammel 29-01-11, 10:43   #29
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Den er genial til det meste. Den fikser faktisk litt snoe ogsaa ...saa med mindre man maa ut og trille de aller mest snoefylte dagene, saa kan den jommen brukes som helaarsvogn! Vi har jo den doble, og den ligger stort sett i bilen naar den ikke er i bruk, den blir jo saa flat at den slett ikke tar mye plass alt i alt.

Gammel 29-01-11, 21:07   #30
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Standard

Den var selvsagt utsolgt på Barnas hus. Får vurdere den eller Buggster når det nærmer seg ferie.

Gammel 29-01-11, 21:27   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har bilde av City Mini med et nokså lite barn i? Altså typisk ettåring eller yngre?

Gammel 31-01-11, 18:09   #32
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Vi har både City Elite og City mini, jeg elsker begge vognene og kan virkelig anbefale de på det sterkeste.
De blir kjempe små lagt sammen og har god kalesje og ligger så å si helt flatt når ryggen er lagt ned.

Høres bra ut Jeg fikk katalog fra Babyjogger i dag, de har kommet inn i kjeden jeg er medlem i, så da har jeg muligheten til å få inn disse vognene i min butikk.
Har aldri sett denne vogna, så jeg har ingen erfaring med den, så nå får jeg lese diskusjoner jeg kommer over om den på nett. Men mye av det jeg har lest til nå høres bra ut i allefall

Gammel 31-01-11, 20:20   #33
Left
Passiv

Standard

Jeg har faktisk aldri prøvd en vogn som er så enkel å legge sammen. Jeg ble rent paff. Og den veier ingenting og har den beste kallesjen jeg har sett. Det var dessverre ikke med bumperbar, så det måtte jeg kjøpe i tillegg.

Det er nesten tragisk at man ikke har så små barn, at man trenger en slik.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:21   #34
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Høres bra ut Jeg fikk katalog fra Babyjogger i dag, de har kommet inn i kjeden jeg er medlem i, så da har jeg muligheten til å få inn disse vognene i min butikk.
Har aldri sett denne vogna, så jeg har ingen erfaring med den, så nå får jeg lese diskusjoner jeg kommer over om den på nett. Men mye av det jeg har lest til nå høres bra ut i allefall

Det er tett på den aller beste vogna jeg har hatt, og jeg har hatt mange. MANGE. Iflg. sambo alt for mange.

Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:25   #35
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg vurderer faktisk nesten seriøst å dumpe OTH'en for å få meg en sånn. Til en toåring. Skulle hatt smekk på fingrene.

Gammel 31-01-11, 21:36   #36
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Babyjogger city mini?

Det gjorde jeg, droppet OTHen (for en City Elite)-og angret ikke et halvt sekund en gang

Jeg vurderer faktisk nesten seriøst å dumpe OTH'en for å få meg en sånn. Til en toåring. Skulle hatt smekk på fingrene.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:40   #37
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Til en toåring er vel kanskje en Babyjogger City mini vel så bra? Jeg har i alle fall tenkt og selge TFK-vogna over sommeren og bare bruke Babyjoggeren det siste året, for de bruker jo strengt tatt vogn sjeldnere og sjeldnere.

Den er i alle fall helt fantastisk. TFK'en er et digert drog, satt sammen av kun glidelåser og trykknapper, må slås sammen med makt og gladvold og tar like stor plass som et amerikansk kjøleskap, mens Babyjoggeren slås opp og ned nesten bare ved tankekraft og blir så liten sammenslått at man nesten ikke finner den igjen. :frelst:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 21:44   #38
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Til en toåring er vel kanskje en Babyjogger City mini vel så bra? Jeg har i alle fall tenkt og selge TFK-vogna over sommeren og bare bruke Babyjoggeren det siste året, for de bruker jo strengt tatt vogn sjeldnere og sjeldnere.

Den er i alle fall helt fantastisk. TFK'en er et digert drog, satt sammen av kun glidelåser og trykknapper, må slås sammen med makt og gladvold og tar like stor plass som et amerikansk kjøleskap, mens Babyjoggeren slås opp og ned nesten bare ved tankekraft og blir så liten sammenslått at man nesten ikke finner den igjen. :frelst:

*kremt* Jeg har en city mini. Den ligger i bilen. Og nei, den dekker ikke hele vognbehovet mitt, jeg bruker mye vogn og tildels i ulent terreng. OTH er i så måte perfekt, men den er så innmari stor i bagasjerommet Og er prakkvint å legge sammen og manøvrere sammenlagt.

Gammel 31-01-11, 21:54   #39
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

*kremt* Jeg har en city mini. Den ligger i bilen. Og nei, den dekker ikke hele vognbehovet mitt, jeg bruker mye vogn og tildels i ulent terreng. OTH er i så måte perfekt, men den er så innmari stor i bagasjerommet Og er prakkvint å legge sammen og manøvrere sammenlagt.

Er enig i at den ikke duger i ulendt terreng. Prøver å bruke mest mulig bæremeis når Babyjoggeren ikke strekker til, men det forutsetter jo at vi er to voksne. Mulig jeg må revurdere drømmen om å selge TFK-en snart, er bare så lei av at den fyller opp halve boden.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 22:26   #40
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Er enig i at den ikke duger i ulendt terreng. Prøver å bruke mest mulig bæremeis når Babyjoggeren ikke strekker til, men det forutsetter jo at vi er to voksne. Mulig jeg må revurdere drømmen om å selge TFK-en snart, er bare så lei av at den fyller opp halve boden.

Kan du ikke skaffe en City Elite? :nyfrelst:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.