|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AmigurumiVi må ha amigurumitreff!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: AmigurumiHar funnet ut at jeg må lære meg å hekle så jeg kan lage sånne |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Amigurumi
Du blir nødt til å sette sammen et superteam av heklemestere da, frykter jeg. Ikke engang "hun som til og med klarte å lære en eller annens bror på 13 som syns det er urteit å gjøre noe som helst" klarte å lære meg det.
![]() |
#13 |
Whatever, never mind
|
Jeg blingset og leste "heksemestere", og synes det var litt vel drastisk måte å få lært deg å hekle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: AmigurumiKitty, sånn var det med meg også. Jeg har prøvd å lære å hekle minst 10 ganger oppigjennom, uten hell. Så fikk jeg flinke håndarbeidsdamer her på forumet til å vise meg, deretter supplerte jeg med videoer på youtube, og vips! så kunne jeg hekle gitt. Det går fortere enn å strikke, og blir veldig pent, syns jeg.
![]() |
#15 |
"De"
|
Ikke helt. Jeg satt mellom to stykker som ikke kunne hekle og ovenfor en som trengte hjelp til en monsterbukse.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: AmigurumiJeg har heklet! Det er ganske utrolig - jeg er talentløs på sånne ting, og har aldri prøvd å hekle før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AmigurumiÅ, dette vil jeg også lære meg. Jeg har aldri heklet før, er amigurumi vanskelig å lære?
![]() |
|
|