Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du kjenner til det?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 08:34   #1
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du kjenner til det?

Fløtt den feita revva di!

Sier du da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 08:44   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg også tenkte på Tine-reklamen

Gammel 01-09-10, 08:55   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om kyr, men ku-kollegen min er ganske underholdende i hvertfall.

Hvor i landet holder du til? Skal du på den store landbruksmessa på/i Seljord neste helg?

Gammel 01-09-10, 09:02   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det beste i verden når man har hatt en skikkelig dårlig dag er å lene hodet eller kanskje til og med grine litt inn i den gropen mellom magen og bakbenet mens man later som man egentlig vasker eller setter på melkemaskin. Jeg burde hatt en ku i garasjen bare for terapeutiske årsaker. De lukter faktisk veldig godt, de er myke, store, langsomme og har pene øyne. Og de er triveligere enn de fleste av mine kolleger.

Alle burde hatt sin egen ku. Det hadde spart staten for milliarder.
Lyden av ei ku som puster, mens hun ligger å tygger drøv. Og lukten av ei ku, en varm sommerdag

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Har du sett den siste reklamen fra Tine, den med de snakkende kuene? Tenker på deg når den vises.

Nei, har ikke TV2 men nå skal jeg inn på TINE siden og se

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om kyr, men ku-kollegen min er ganske underholdende i hvertfall.

Hvor i landet holder du til? Skal du på den store landbruksmessa på/i Seljord neste helg?

Mellombror er laget på den messa
Etter en fuktig feiring av at jeg ble BIS med hesten min der et år
Bryllupsreisen vår gikk dit. Men noen år siden sist vi var der (er laaaaaaaangt unna der jeg bor) og i år blir ikke tur.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:07   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Alle
Mellombror er laget på den messa
Etter en fuktig feiring av at jeg ble BIS med hesten min der et år
Bryllupsreisen vår gikk dit. Men noen år siden sist vi var der (er laaaaaaaangt unna der jeg bor) og i år blir ikke tur.

Jasså? Det blir laget barn på den messen også? Jeg skal nedover med 5 menn. Jobbgreier. Gøyt.

Gammel 01-09-10, 09:05   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Åh! Er det ei skikkelig ku? Med jur og fire mager og alltingen? Jeg trodde det var menneskekategorien you stupid cow, liksom. Tenk ei virkelig ku!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:39   #7
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hehe nå tok det skikkelig lang tid før jeg skjønte at det var en faktisk ku ja.

Gammel 01-09-10, 09:52   #8
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, hun er svært ekte ja. 4 mager, jur med melk i og det hele.
Oline heter hun. Og stakk hodet inn i melkegrava til meg i går, for å slå av en prat

Gammel 01-09-10, 10:12   #9
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Ser ut som den gamle naboen min. :
Skikkelig sladrekjerring, du kunne ikke engang sakke farta forbi henne uten at hun kom bort for å slå av en prat. Åh, jeg savner henne.

Gammel 01-09-10, 10:17   #10
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Ser ut som den gamle naboen min. :
Skikkelig sladrekjerring, du kunne ikke engang sakke farta forbi henne uten at hun kom bort for å slå av en prat. Åh, jeg savner henne.

Jeg hadde fått fnatt! :nesten alltid dårlig tid:

Jeg har en traumatisk opplevelse hva kyr angår, så jeg synes det bare er domme. Jeg som egentlig elsker alle dyr.

Gammel 01-09-10, 10:23   #11
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke pratet lenge med kollegaen min i dag (snarere tvert i mot), men jeg mistenker at det er jeg som blir beskyldt for å være kua på kontoret i dag.

Gammel 01-09-10, 10:33   #12
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg hadde fått fnatt! :nesten alltid dårlig tid:

Jeg har en traumatisk opplevelse hva kyr angår, så jeg synes det bare er domme. Jeg som egentlig elsker alle dyr.

Nå er det heldigvis lett å avlede / stikke fra en ku som er fanget bak et gjerde.

Og
Alle kuer er ikke slemme fordi noen er det, altså. Det er som med folk.

Gammel 01-09-10, 15:49   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Oline heter hun.

Åh, det er så hyggelig når kuene har ordentlige navn og ikke bare et nummer.

Gammel 01-09-10, 10:34   #14
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

De var ikke bak gjerdet. De kom løpende ned gangveien, da jeg gikk hjem fra skolen, fordi de hadde stukket av fra bonden. Det er ikke noe morsomt å få en flokk kyr stormende mot seg, når man bare er 7 år.

Gammel 01-09-10, 10:36   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Ku-flashmob. Skummelt.

Gammel 01-09-10, 19:38   #16
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, fiine kua!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:56   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Har den kua eit snev av god gammaldags pønkersveis? Litt sånn på toppen?

Ellers byrja eg nesten å grine litt av Mim sitt innlegg

Gammel 01-09-10, 23:53   #18
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Har den kua eit snev av god gammaldags pønkersveis? Litt sånn på toppen?

Ellers byrja eg nesten å grine litt av Mim sitt innlegg

Ja, hun er naturkollet (født uten horn) og de har ofte en slik klump på toppen, ofte med masse hår

Gammel 02-09-10, 16:34   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nåååht...

Gammel 02-09-10, 20:51   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Fiine kua!
Den hadde gjort seg på Dyrskun ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.