|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I mål
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Vi går rett på ulla i år. Jeg tipper vi drøyer det en måned til. Storebror løper fremdeles i t-skjorte når jeg henter ham i barnehagen. Jeg fatter ikke at han orker, men det er nå så. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Strømpebukse under tights/ bukse når temper er under 10 grader på dagen, men minsten går kun i skjørt så ho har enten strømpebukse eller tights på. Er ca. 7 grader når me går heimefrå, men ligger på 18- 20 grader midt på dagen. Kjenner da er skarp luft då, sjølv om sola varmer.
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Minstemor fikk det på seg i barnehagen her om dagen. Ellers tror jeg det blir når det nærmer seg 0 grader når vi står opp, eller vi ser at den temperaturen er under 10 grader på dagen. Husker ikke helt jeg. Når det blir hustri og en vanlig jakke ikke holder ute, da er det gjerne på tide med litt mer på bena også. Noen tykkere sokker er allerede kjøpt inn. Veldig fornøyd med Lamote sine "ullvangsokker". |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Her har ungene brukt ullongs siden midten av august. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Quiet, please
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Jentene mine har hatt ullstillongs og ulltrøye på seg et par av de kaldeste dagene. Selv om det har blitt litt varmere utover dagen, har det ikke virket som de har vært for varme når jeg har hentet dem.
|
![]() |
|
|