|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Jeg lurer på når man skal begynne med strømpebukse igjen etter sommeren? |
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?
|
|
|
#3 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Mine gutter på sju og ti har ullundertøy i dag, men de har reist på speidertur og kommer ikke igjen før i morgen kveld - og de skal sove ute. De har ikke begynt med det på skolen enda.
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Begynne med strømpebukse? Antyder du at du har sluttet med strømpebukse i sommer altså |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Det kommer an på været om morgenen. De siste dagene har jeg ikke tatt det på ham siden det har vært kokvarmt ute og strålende sol, men han hadde det vel på seg et par dager i begynnelsen av uken. Så vi har begynt nå, men ikke hver dag. Han har dessuten strømpebukser liggende i barnehagen, så de ansatte kan ta på ham om været blir kaldt når de skal ut. Evt. ta av ham strømpebuksene (han har mange par sokker liggende også, selvsagt) om det blir for varmt. De ansatte er flinke å regulere det.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 04-09-10 kl 13:22. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Eldste (8) har ikke begynt enda, men er en frossenpinn, så om noen uker er hun helt sikkert iført strømpiken.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Det er knapt så at man begynner med strømpebukse her. Jeg føler ofte vi går rett på ullongs. Her er det 15 grader og sol, så ingen strømpebukse enda, hvertfall.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Her i huset ser vi på temperaturen, ikke på datoen. Foreløbig ikke strømpebukse.
|
|
|
#10 |
|
nju nja njo
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?De tok på jenta strømpebukse i barnehagen igår når de var ute før lunsj. Det er ganske kaldt om morgenen så jeg synes det var veldig greit. Ullundertøy skal i bruk for første gang i år på neste ukes turdag, ellers synes jeg bomull holder enda.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Vi begynner når han kjennes kald ut på lårene.
|
|
|
#12 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Å ja,de er på! Har jo vært 5-6 grader om morgenen her.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Vi var på butikken og kjøpte strømpiser til snuppa i dag. Hun ble utrolig lei seg. Hun hater å måtte ha på mye klær.
|
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Her om dagen.
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?
Vel. Her er det 20 grader for tiden. Men det har begynt å bikke under 10 om morgenen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Det begynner vi ikke med før dagtemperaturen ikke når over 5-10 grader. De bruker strømpebukse under skjørt før den tid, men ikke under bukse.
|
|
|
#18 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Først begynner vi med sokker i sandalene, så er det tettere sko, og da er vi jammen kommet så langt at det er tid for ull.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Eldstemann spurte for et par uker siden om han kunne begynne med stilongs snart. Han digger det og er vel litt som jeg var når jeg var liten. Da brukte jeg strømpebukse fra september til etter 17. mai. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Når begynner du med strømpebukse under på barna dine om høsten?Jeg har ikke begynt enda, men tror omtrent jeg er alene om det i barnehagen vår. Regner med at jeg har tynne longser under buksene til gutta og ull-longs til skjørtene på jentene på mandag. |
|
|
|
![]() |
|
|