Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 19:37   #21
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Jeg trenger ikke vekkerklokke.

:firebarnsmor:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:40   #22
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg våkner til Odd Børretzen og Lars Martin Myhre sin "Stå opp".

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:41   #23
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klokkeradio som vekker meg med riksnyheter klokka 6, fulgt av Hordalandssendinga med lokale nyheter ca. 06:10. Når nyhetene er over står eg opp.

Minsten har som regel komme inn i løpet av natta. Han våknar som regel ikkje av radioen.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 19:45   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Mobilen - kjip Sony Ericsson-melodi. Før hadde jeg musikk, f.eks. "Here comes the sun", men den dumme mobilen jeg har nå kan ikke sånt. :gleder seg til bursdagen sin: Og så har jeg wakeup-light med fuglekvitter, da.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:01   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I teorien en harpespillelyd fra mobilen. I praksis av duringa når mobilen vibrerer på nattbordet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:49   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri skjønt meg på hvorfor man bruker en låt som vekkerklokke. Det må jo være den aller kjappeste måten å hate den låta på? :grøss:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:53   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har mobilen på sånn i tilfelle, men jeg våkner enten av ungene eller av meg selv, så jeg vet ikke helt hvordan alarmen på mobilen er.

(I dag hadde jeg tidligvakt, og da våknet jeg helt av meg selv 5.30, og hadde dermed en halvtime for meg selv før ungene måtte vekkes)

Gammel 08-09-10, 20:59   #28
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt meg på hvorfor man bruker en låt som vekkerklokke. Det må jo være den aller kjappeste måten å hate den låta på? :grøss:

Det kommer kanskje an på humøret når en våkner? Jeg synes det er koselig å våkne til musikk. : plagsomt morgenfrisk:

Gammel 08-09-10, 21:08   #29
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg våkner av Gymnopédie no. 1 av Erik Satie på lavt volum fra mobil, hvis ikke ungene eller Amimannens mobil har kommet den i forkjøpet.

(Kilde: youtube.com)

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:16   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det kommer kanskje an på humøret når en våkner? Jeg synes det er koselig å våkne til musikk. : plagsomt morgenfrisk:

Åh, du er en sånn en.

Gammel 08-09-10, 21:17   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ami. Nå må du finne ut av hvor vi har den fra.

Gammel 08-09-10, 21:18   #32
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg blir vekt av jentene, heldigvis har jeg instalert slumreknapp på dem. :smart:

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:19   #33
ingling

ingling sin avatar

Standard

Åh, du er en sånn en.

Nah, det varierer vel. Men jeg blir ikke sur av å høre en melodi når jeg våkner, nei.

Gammel 08-09-10, 21:21   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen av oss er jo litt merkelig skrudd sammen. Jeg er ikke sånn utoversprudlende på morgenen, men inni meg er jeg alltid glad og litt sånn " Hva skjer i dag?! Noe gøy?! Hæ?! Hæ?!" Nå skjer det svært sjelden noe uventet og gøy, men likevel så tror jeg liksom på lottogevinst hver morgen når jeg våkner.

Gammel 08-09-10, 21:23   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Nah, det varierer vel. Men jeg blir ikke sur av å høre en melodi når jeg våkner, nei.

Fnis. Det var jo ikke det jeg skrev.

Poenget er om man tar en i utgangspunktet fin låt, og så bruker den som vekkerklokke, er ikke låta lenger fin når man hører den i andre sammenhenger. Den er vekkerklokke.

(Muligens med unntak av den Ami linker til, det skal jeg innrømme.)

Gammel 08-09-10, 21:24   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Noen av oss er jo litt merkelig skrudd sammen. Jeg er ikke sånn utoversprudlende på morgenen, men inni meg er jeg alltid glad og litt sånn " Hva skjer i dag?! Noe gøy?! Hæ?! Hæ?!" Nå skjer det svært sjelden noe uventet og gøy, men likevel så tror jeg liksom på lottogevinst hver morgen når jeg våkner.

Du er litt merkelig skrudd sammen, ja.

Gammel 08-09-10, 21:27   #37
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

MAMMA ASK E VÅKEN! som oftes.. men vist han for en gang skyld sover så er det mobilvekking. Klassisk HTC lyd, men burde nok byttet den ut.

Mannen holdt på å bli gal når jeg hadde max mekker som vekkerklokke. digger digger dei!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:32   #38
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Åh, nå måtte jeg skifte lyd! Denne gleder jeg meg nesten til å våke til!

(Kilde: youtube.com)

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:33   #39
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen hadde en stund hundebjeffing som varseltone på mobilen. Det var ganske spesielt å bråvåkne av at en gigantisk rottweiler gneldret deg i øret.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:38   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jammenisvarte Amidriel, nå ødelegger du tesen min!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.