|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Klokkeradio som vekker meg med riksnyheter klokka 6, fulgt av Hordalandssendinga med lokale nyheter ca. 06:10. Når nyhetene er over står eg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Mobilen - kjip Sony Ericsson-melodi. Før hadde jeg musikk, f.eks. "Here comes the sun", men den dumme mobilen jeg har nå kan ikke sånt. :gleder seg til bursdagen sin: Og så har jeg wakeup-light med fuglekvitter, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg har mobilen på sånn i tilfelle, men jeg våkner enten av ungene eller av meg selv, så jeg vet ikke helt hvordan alarmen på mobilen er.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?
Det kommer kanskje an på humøret når en våkner? Jeg synes det er koselig å våkne til musikk. : plagsomt morgenfrisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg våkner av Gymnopédie no. 1 av Erik Satie på lavt volum fra mobil, hvis ikke ungene eller Amimannens mobil har kommet den i forkjøpet. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
Noen av oss er jo litt merkelig skrudd sammen. Jeg er ikke sånn utoversprudlende på morgenen, men inni meg er jeg alltid glad og litt sånn "
![]() |
#35 |
|
Fnis. Det var jo ikke det jeg skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?MAMMA ASK E VÅKEN! som oftes.. men vist han for en gang skyld sover så er det mobilvekking. Klassisk HTC lyd, men burde nok byttet den ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Åh, nå måtte jeg skifte lyd! Denne gleder jeg meg nesten til å våke til! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#39 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Mannen hadde en stund hundebjeffing som varseltone på mobilen. Det var ganske spesielt å bråvåkne av at en gigantisk rottweiler gneldret deg i øret.
![]() |
![]() |
|
|