|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Ja, hva slags vekkeklokke har du? Sånn som sier dut dut dut dut duuut med høyere og høyrere volum, eller en annen finurlig løsning? (Kilde: youtube.com)
Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet) Sist redigert av Fibi : 08-09-10 kl 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?To alternativer:
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg vekkes av klokkeradioen min anno 1987. (Premie fra P1, forøvrig)
![]() |
#4 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Baby (seks måneder) som flirer og river meg i håret. Ellers alarm på mobilen, en eller annen skrekkelig lyd fra utvalget til Sony Ericsson.
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Signerer Niobe. Vår klokke sier "mamma, stå opp nå! Nå, sa jeg!!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Når jeg skal på jobb: Klokkeradio på veldig lavt.
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Vekkerklokke på mobilen. Men før den tid har jeg gjerne blitt vekket både en og to ganger av småttisene. "Jada, bare gå opp og slå på TV-en" har blitt en vanlig morgenfrase her.
![]() |
#8 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg bruker mobilen som vekkerklokke. Bruker en av lydene som fulgte med som lyd. Den er stigende, og kan bli rimelig intens og høy før jeg våkner. Til mannens frusterasjon.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Vekkerklokken på mobilen. Men jeg vurderer å gå til innkjøp av en sånn gammeldags en med forferdelig lyd - hater å stå opp. Jeg må ha mobilen på andre siden av rommet, ellers skrur jeg bare av og sovner igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg bruker en telefon som vekkerklokke og våkner til den gamle, søte Colareklamesangen, samtidig som det står "vær tøff, vær ærlig" på skjermen. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Her er den en eller annen grusom lyd på tlf som er satt som standard for vekking. Lyden er vond, men den gjør jobben sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Dagslyslampe med simulert soloppgang. Den har en alarmlyd også, men jeg er som regel våken før det.
![]() |
#15 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg bruker mobilen, på laveste volum, med en deilig og rolig sang. Jeg hater høye vekkeklokkelyder, eller vekking generelt. Jeg våkner som regel før telefonen ringer, og har en vekkeklokke innebygd i hodet, som gjør at jeg alltid våkner til riktig tid.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg er så heldig at jeg våkner av at jeg er uthvilt. Les: nattevakt, sover til klokka 17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?I teorien: Guttungen kommer inn for å ligge på armen ti over seks. Klokkeradio og mobil ringer halv syv, og da står vi opp.
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Jeg bruker mobilen og våkner til Jason Mraz 'I'm yours'. En gladlåt å våkne til.
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?Klokkeradio som står på veldig lavt volum, jeg trenger ikke mye lyd for å våkne.
![]() |
|
|