|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Hjemme hang det et ordspråk som lød:
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg anser ikke meg selv som spesielt spontan, nei. Men uventet besøk elsker jeg! Nordfra er jeg vant med gjester som i beste fall banker på døra før de kommer inn. Og da slipper jeg å stresse med rydding, baking o.l., gjestene får rett og slett tåle huset som det er, og ta til takke med det vi har (kanskje bare kaffe og te, men det er helt greit det og) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Kan ikke fordra uventet besøk. Kommer nok av følelsen av mangel på kontroll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Må for øvrig legge til at det kommer veldig an på hvem som kommer på besøk. Og jeg greier nok å glede meg over besøket uansett, altså - så selvhøytidelig er jeg ikke. Men jeg sparker jo unna brukte truser og bleier etter beste evne.
![]() |
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg liker ikke å ta ting på sparket, men noen ganger må man jo. Besøk liker jeg absolutt ikke å få sånn helt uten videre, det vil jeg ha avtalt. Jeg hater også å snakke i telefonen, så det gjør jeg helst ikke. Jeg har så liten fritid at jeg vil bruke den på det jeg ønsker å bruke den på, og har planlagt å bruke den på.
![]() |
#28 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg håndterer det bedre i arbeidslivet enn i hjemmelivet tror jeg. På jobb tar jeg ting på sparket ofte - men hjemme er jeg ikke helt sikker....Overraskende besøk er alltid velkomment altså.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Akkurat når det gjelder overraskende besøk hjemme er jeg nok ikke så veldig spontan nei, men jeg prøver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?På jobb er det å ta ting på sparket nesten litt av hverdagen. Der er det ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Er veldig vant til å ta ting på sparket, både på jobb og hjemme. Uforutsette ting som dukker opp kan jo ofte være spennende |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg er temmelig flink til å ta ting på sparket tror jeg. Ting får bare bli deretter.
![]() |
#35 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?
Hvorfor veltet han inn med både ungene han hadde lovt å holde unna PLUSS fem andre folk? Når dere hadde en klar avtale om noe helt annet? (Sikkert noe med livet på gård jeg ikke skjønner meg på.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 11-09-10 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
can-jur
|
Hehe, er nok mer livet på landet, enn livet på gård.
![]() |
![]() |
#37 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Den regelen stemmer nok, til en viss grad, bare at her er for øyeblikket bombet, og neste besøk er ventet i slutten av november, sannsynligheten for uventet besøk er liten, egentlig. Jeg har en mistanke om at det er derfor jeg ikke føler noe stress med å rydde akkurat nå... det kan i det minste vente til senere på dagen. Eller en annen dag...
![]() |
#40 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg hater å plutselig få folk på dørene. En venninne der vi bodde før hadde for vane å bare dukke opp uten å ringe. Av alle de gangene hun var på besøk hos meg var det kun en gang som var planlangt.
![]() |
![]() |
|
|