|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
intro
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Pøh, dette forumet er jo rene avleggeren av Godtemplarforeningen.
![]() |
![]() |
#382 |
Ekvilist
|
Det er nok noe i dette. Samtidig så synes jeg vi har en bredde innenfor den snevre rammen.
![]() |
#383 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lest innleggene dine-flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Ekvilist
|
Jeg synes det er stor forskjell mellom mellom nyheter om at gulrøtter øker kreftfaren og den viten man har om økt overlevelse ved bruk av bakovervendt bilsete og en dramatisk reduksjon av krybbedød ved ryggleie. Det er noe med å sile ut den viktige informasjonen. Jeg fatter ikke at folk bruker penger på å forsikre barna i alle bauer og kanter hos forsikringsselskapet, og samtidig lar barna sitte forovervendt eller nyfødte ligge på magen - så lenge det ikke er svært gode grunner til å gjøre det annerledes. Jeg kan leve godt med momzillastempelet hvis denne tankegangen gjør meg til en slik en.
![]() |
#385 |
Live and let live
|
Et sosialt rom er et sosialt rom, og det er rammer for hvordan man oppfører seg i sosiale settinger i samhandling med andre enten det er her eller der.
Nope.
![]() |
#387 |
Passiv
|
Eller så er noen så lei av sin veloppdragenhet og politiske korrekthet IRL, at de lever ut sitt rabiate jeg når de setter seg foran PC-en. Sånn for forandringens skyld. |
![]() |
![]() |
#388 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Greit; I morgen skal jeg lage poll over bilseteproblematikken. Da vil jeg vite hvor mange her som faktisk lar barna sitt bakoverlent til de er fire. Og ingen med barn under tre får lov til å svare... Men nå er det natt ( for meg iallfall) |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Politisk korrekt FP?
![]() |
#390 |
<*(((<
|
Jeg syns du tillegger Majsa ganske så mye som det ikke er grunnlag for i det hun har skrevet. Du sier du oppfatter det slik og slik, men jeg syns ikke oppfatningene dine har mye rot i virkeligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Passiv
|
Jeg vil svare først. Poden sitter bakovervendt. Han er 3 år og 5 måneder, men lenger enn en gjennomsnittlig 4-åring. |
![]() |
![]() |
#392 |
© All rights reserved
|
Det kommer helt an på. Når jeg kalles besserwisser er det (selvsagt) et kompliment. Når jeg omtaler svogeren min som besserwisser er det et skjellsord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Live and let live
|
Ja, men de møter (nesten) de samme rammene i de sosiale rommene, selv om de oppfører seg forskjellig.
![]() |
#394 |
flisespikker
|
Det er alltid hyggelig når man ser at folk har lært noe av sin tid på FP - for eksempel at de har kommet over sin motvilje mot å kalle med-debattanter arrogante.
![]() |
#395 |
Administrator
|
Eller sitt ekte jeg. Det er en del som er mer "seg selv" på nett enn i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
© All rights reserved
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Politisk korrekt FP?
![]() |
#400 |
Administrator
|
Tulling. Sist redigert av HP : 25-08-08 kl 00:04. Årsak: Tror jeg må pugge smiletrynekodene ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|