Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 09:10   #381
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Herreminhatt, for en diskusjon!

Jeg tenkte det samme. ^2

Gammel 16-12-08, 09:17   #382
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 16-12-08, 09:36   #383
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle er dumme når jeg er sur. Og i dag er jeg veldig sur. :advarer:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 09:38   #384
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen fare. Jeg tror jeg kverket tråden i går kveld, ved å ifrågasette dens premisser.

Only for you.

Gammel 16-12-08, 09:41   #385
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er usikker på om diskusjonen hadde noen premisser i det hele tatt. Det var i hvert fall ikke de samme premissene.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 09:43   #386
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det stemmer nok.

Gammel 16-12-08, 09:51   #387
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Premisser, my ass.

Gammel 16-12-08, 10:14   #388
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg bare syntest ikke det dere maste om hadde noe som helst som lignet en gang, med "PK" å gjøre. Så det ble litt absurd, sånn i utgangspunktet.

Gammel 16-12-08, 10:15   #389
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Hvis spørsmålet hadde vært: "er FP veldig prektig?" hadde det vært noe annet. Eller "er det mange FP-brukere som er veldig nedlatende".

(Svarene er vel "ja, jo" og "ja, noen", tror jeg. )

Gammel 16-12-08, 10:16   #390
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bare syntest ikke det dere maste om hadde noe som helst som lignet en gang, med "PK" å gjøre. Så det ble litt absurd, sånn i utgangspunktet.

Også må du bare komme her og være så himla PK, ass ...

Gammel 16-12-08, 10:53   #391
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tenkte vel ikke akkurat at jeg skulle snakke nedsettende om FP da. Det ville jo bli litt som å skite i eget reir, siden jeg også tilbringer en god del tid her inne. Det finnes riktignok mennesker som jeg oppfatter som utrolig- over the top-PK i noen sammenhenger, (som i tråden jeg nevner ovenfor) men som jeg er veldig enig med i andre. Kan nok være det selv også til tider. Det er jo ikke noe galt i å være politisk korrekt, men jeg oppfatter det som litt komisk hvis det "tar helt av."

Jeg mener, som sagt, ikke at det å være PK er en fæl ting. Å være politisk korrekt er synonymt med mange gode egenskaper. Flere gode enn dårlige egentlig. I en del innlegg her (og nei, jeg tenker ikke spesielt på bilsikringedebatten) tar det etter min mening litt av. Man benytter enhver anledning til å ri sine kjepphester, koste hva det koste vil. Og jeg oppfatter mange som nedlatende overfor dem som ennå ikke har sett Lyset, det være seg barneseter eller Nugatti på skolematen.

Polyanna: Du hadde et godt poeng i går ang. om det er galt å være PK, men det ble litt for seint til å kunne svare. Vil bare gjenta at jeg aldri har sagt at politisk korrekthet er en latterlig ting. (Som du kanskje ser ovenfor.) Det er nedlatenheten og utstrakt kjepphestriding som får meg til å se litt rødt av og til.
Nå kan jeg egentlig takke meg selv for HI her, for jeg var ikke særlig presis, og det ser faktisk ut som om det er PKen i seg selv jeg har et problem med. Jeg har blitt misforstått -IGJEN!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 10:57   #392
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt misforstått -IGJEN!

Ja, hva kan det komme av?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 10:59   #393
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, hva kan det komme av?

Det var ment som en spøk, lurte på om jeg skulle illustrere det med en smiley, men satset på at de fleste tok den. (I alle fall om de var med i tråden i går.)

Gammel 16-12-08, 11:02   #394
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte at det var en spøk, rine.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:04   #395
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt tråder som flyter ut til ingenting. Er det veldig PK, egentlig

Gammel 16-12-08, 11:05   #396
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønte at det var en spøk, rine.

Supert! Jeg oppfattet innlegget ditt som litt spydig, skjønner du.

Gammel 16-12-08, 11:07   #397
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Gamle" biler i dag er jo produsert på 90-tallet, stort sett med katalysator og det hele. De er relativt sikre også - det er mer marginale sikkerhetsforbedringer som er gjort de siste 10 årene vil jeg påstå. Så det er lite som taler for å bytte ut en gammel bil, egentlig. Og det er mer miljøvennlig å la bilparken bli eldre (lavere omløpshastighet = mindre bilproduksjon) enn å produsere haugevis med aluminium og alt annet som trengs til en ny bil.

Så kjør gammel bil med god samvittighet. I den grad man kan kjøre bil med god samvittighet, selvsagt.

Gamle biler ble produsert rett etter 2000. Det med marginale sikkerhetsforbedringer høres ut som "jeg orker ikke følge de dumme motene"-argumentet, for å skjule en elendig klesstil.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:07   #398
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det jeg synes er vanskelig er hvordan man skal være pk her på den riktige måten når man er ny i gjengen. Feks kan det friste å prøve seg med en humoristisk replikk som ser ut til å ha vært vellykket før - også buklander det totalt hvis jeg prøver meg.

Etterhvert har jeg konkludert med at jeg ikke er like kul som hovedgjengen enda, så nå skal jeg jobbe meg opp til å bli det før jeg prøver å være morsom eller smart igjen.

Vet ikke helt hvem hovedgjengen er, men det regner jeg med at jeg vet når jeg er med i den.

Eller så får jeg satse på at jeg vinner på sjarmen når dere etterhvert oppdager at jeg har en sådan. :like blid:

Å trekke konklusjonen om at jeg rett og slett ikke er morsom, mens andre gjerne er det er fullstendig fjernt for meg .- heldigvis.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 11:08   #399
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Var det ikke spydig?

Gammel 16-12-08, 11:08   #400
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Miss Norway og svir på øyet.

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.