|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Når det gjelder bil så må jeg bare si at det er mye som er viktig for meg. Feks at når jeg tar ned solskjermen og trekker til side klaffen foran speilet så kommer sminkelyset på. Eller at den har innebygget blåtannhandsfree som kan betjenes fra rattet. Den må ha en spiller som skjønner mp3 format, og jeg falt veldig for featuren som gjør at hvis vinduspusseren er på, og jeg skal rygge, så skjønner bilen at den må pusse bakruta for meg først. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg har forøvrig en puk holdning til dette med bil og hus og sånn. (Varsel - forsøk på humor følger) |
|
|
|
#3 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
40 prosent av energien forsvinner i induksjon (og slikt) på kraftlinjene på vei til Oslo på grunn av lang transport. Det mest miljøvennlige, om man diskuterer elektrisitetsforbruk, er å bo på Vestlandet, Midt-Norge og Nord-Norge - for der produseres elektrisiteten. Så jeg er enig, det er PUK å bo i Oslo. Du er automatisk en miljøversting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Jeg bor ikke i Oslo. |
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg tror forresten ikke Ulvefar er så veldig imponert over miljøvennligheten min, med to biler, snart hytte og stort hus.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Shhh - ellers får du drømmeprinsen på besøk også - han elsker whisky. |
|
|
|
#7 |
|
|
Highland Park er ikke helt dum. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Jeg er ingen kjenner, jeg liker ikke sånt brunt skvip. Min mann, derimot. Men rett spørsmålet til Ulvefar eller Fargo, så skal du se du får svar.
|
|
|
#9 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Caol Ila er god. Scapa er veldig spesiell, nesten konjakkaktig og rund i smaken, men jeg liker den. Hvis det derimot er røyksmak du er ute etter så prøv en Talisker eller en Laphroaig -sistnevnte kan du tjærebre båter med men smaker aldeles glimrende og er en av mine favoritter ved siden av Scapa.
|
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Og jeg skjønner pokker meg ikke hvordan dere kan sitte helt uanfektet å diskutere whisky og biler, mens vi andre diskuterer ordentlige verdensproblemer rett ved siden av. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I menneskeham
Har diskutert ordentlige problemer som krig & fred & religion og sånn med deg før, og mistenker at å dele en god flaske whisky ville vært akkurat det som trengtes for å komme videre i diskusjonen.
|
|
|
|
#13 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Nei, altså, så lenge du drar til Hebridene (øyene Islay og Jura) så kan du ikke bomme på whisky. Da kjøper du enten Ardbeg, Lagavulin, Laphroaig, Bowmore, Coal Ila, Bunnahabhain, Bruichladdich, eller Kilchoman. Den siste har jeg ikke smakt, men de andre tok vi oss en støyt av før julebordet forrige fredag (eller var det lørdag). De er veldig gode, alle sammen, spør du meg. Og så er de jo litt norske også da. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
I menneskeham
Bare ikke prøv å uttale noen av dem før du har drukket minst en. Ellers kan du brekke tunga.
|
|
|
|
#15 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?To diskusjoner paralellt (parallelt?
|
|
|
|
#17 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Det er ihvertfall parallell, men det ble nok litt for komplisert når det skulle være en t på slutten. Parallelt, da?
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg ser også at rine blir behandlet litt røffere enn det jeg kanskje synes er greit, men så var det det med å behandle andre som man vil bli behandlet selv.
|
|
|
#20 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Objektiv og nøytral, blir ikke egentlig det omtrent det samme?
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|