Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-16, 21:28   #401
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Herregud!

Jeg har begynt rett på sesong 2 jeg, og sett alt nå, uten å få med meg at det faktisk var sesong 2. Har altså ikke sett sesong 1.

Gammel 30-04-16, 21:34   #402
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er virkelig temperatur på skam.p3.no i kommentarfeltet under videoene.

Dixie: Du har mye å glede deg til!

Gammel 30-04-16, 22:08   #403
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skikkelig kjærlighetssorg. Jeg heiet så innmari på Noora og William, og nå er jeg bare sur på ham og syns han er en dust. Om ikke annet så sørger P3 for at jeg blir skikkelig engasjert i fiktive personers kjærlighetsliv. Jeg roet nepai en hel dag, før gårsdagens klipp satte i gang ny runde med berg-og-dalbane. Gzuz.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 22:13   #404
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nepai? Enten er det et fjortisuttrykk jeg har til gode å lære meg, eller så er det autocorrect. Please elaborate.

Edit: Roet nepa i en hel dag, var det kanskje? OK, litt trøtt nå. :dobbel bursdag i helgen:

Gammel 30-04-16, 22:17   #405
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er bare to ord som henger sammen. "nepa i", liksom. Å roe nepa betyr å roe seg ned. Hun har altså roet nepa i en hel dag, brukt en hel dag på å roe seg ned.

Edit: se der hadde du redigert, ja.

Sist redigert av Elise : 30-04-16 kl 22:24.
Elise er ikke aktiv  
Gammel 30-04-16, 22:31   #406
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg flirer godt av alle Noora-kopiene i byen nutildags.

Er det sant? ER det det? Eg lo så av det korpset som gjekk forbi. Alle må jo synest det er komisk, men dei to lo ikkje. Det seier kanskje noko om kor alvorleg dei begge syns situasjonen er.

Gammel 30-04-16, 23:09   #407
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg flirer godt av alle Noora-kopiene i byen nutildags.

Ser det for meg ja.

Forøvrig jeg litt over at hun Chris liksom spiser noe nesten hele tiden i episodene. Hun er den litt lubne i gjengen, men må hun kobles til mat nesten hele tiden? Mulig jeg bare identifiserer meg litt med henne som lubben vgs-jente, men det irriterer meg litt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-05-16, 00:00   #408
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nepai? Enten er det et fjortisuttrykk jeg har til gode å lære meg, eller så er det autocorrect. Please elaborate.

Edit: Roet nepa i en hel dag, var det kanskje? OK, litt trøtt nå. :dobbel bursdag i helgen:

Det manglet et mellomrom. skulle stå nepa i (som i roet meg ned).

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 01-05-16, 12:28   #409
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Gammel 01-05-16, 13:21   #410
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-05-16, 17:00   #411
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Herregud!

Jeg har begynt rett på sesong 2 jeg, og sett alt nå, uten å få med meg at det faktisk var sesong 2. Har altså ikke sett sesong 1.

Der er vi to! Trodde jeg begynte på 1.
Jeg et fullstendig hekta.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 01-05-16, 17:25   #412
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hekta er ordet ja!
Godt å se at hver sesong tar for seg en og en rolle, for det betyr vi har noen sesonger igjen iallefall.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-05-16, 18:09   #413
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Jeg tror ikke det kommer noe i dag. Det var vel derfor det ble gjort et poeng av det dårlige batteriet på Nooras mobil. Sikkert fordi det er 1. mai og alle som jobber med serien har fri (noe som jo egentlig bare skulle mangle).

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 02-05-16, 00:49   #414
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ser det for meg ja.

Forøvrig jeg litt over at hun Chris liksom spiser noe nesten hele tiden i episodene. Hun er den litt lubne i gjengen, men må hun kobles til mat nesten hele tiden? Mulig jeg bare identifiserer meg litt med henne som lubben vgs-jente, men det irriterer meg litt.

Det gjorde hun jo forsåvidt i Linus i Svingen og.

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 02-05-16, 13:17   #415
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nytt klipp, folkens.

Gammel 02-05-16, 13:25   #416
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig, endelig, endelig! Håper inderlig Sana tar dette opp med Noora.

Gammel 02-05-16, 13:29   #417
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sana er skarp.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 02-05-16, 14:57   #418
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sana er skarp.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-05-16, 20:09   #419
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det MÅ jo bli Sana i fokus i sesong 3 nå.

Gammel 03-05-16, 21:43   #420
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Jeg håper på en Sana-sesong. Hun er så rå utenpå, og jeg kunne tenke meg å se litt innenfor skallet, sånn som vi har med Noora denne sesongen.

Gaia er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.