Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-11, 13:42   #461
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg skjønner godt hva Urt mener, men er enig med Lisa at følelsen av å bli oversett nok ofte ikke stemmer. Kommunikasjon på forum er utfordrende på den måten. Man ser ikke de man snakker med, og det er ikke mulig å signalisere at man har sett det noen har skrevet uten å skrive et eget innlegg. Og det er ikke sikkert at folk har nok på hjertet til å gjøre det, eller at de husker å prikke - kanskje særlig ikke her på FP hvor det er forventet at innlegg skal inneholde mer enn nikking og "signering" og at man skal bruke prikkene til å belønne spesielt velskrevne innlegg. Dermed kan man fort føle seg usynlig. Jeg tror jeg må bli flinkere til å prikke.

Det er lett å føle seg oversett, selv om man i virkeligheten kanskje ikke er det. For eksempel i kaffebloggen i Blogorama, der de fleste skravler i vei om seg og sitt, og de færreste innlegg blir fulgt opp videre.

Gammel 27-06-11, 14:06   #462
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er fjasing i denne tråden jeg liksom skulle slutte med altså. Jeg vil ikke slutte å henge meg opp i at folk kommenterer noen. Det skulle tatt seg ut.

Det ville rett og slett blitt litt trist om noen helt sluttet med det, så jeg er jo glad det ikke er det du ville sluuhhuutte med da.

Gammel 27-06-11, 14:08   #463
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jepp, og du er høyere ranket enn Agenten. :ypper:

Noe agenten fint kan leve med.

Jeg kjenner Urt og er glad hver gang jeg ser henne ute på forumet og ikke bare i kaffebloggen. Det samme gjelder Magnolia.
Og jeg er ikke så nøye med rettskrivingen lenger, jeg skylder alt på iPhonen min.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:09   #464
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og jeg er ikke så nøye med rettskrivingen lenger, jeg skylder alt på iPhonen min.

iPhone blir FPs undergang.

Gammel 27-06-11, 14:11   #465
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er mye jeg kan skylde på iPad'en vår for. Men denne trådens tasteglipp var på pc.

iPad'en har mange kreative forslag da, det skal den ha.

Gammel 27-06-11, 14:12   #466
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe agenten fint kan leve med.

Jeg kjenner Urt og er glad hver gang jeg ser henne ute på forumet og ikke bare i kaffebloggen. Det samme gjelder Magnolia.

Og der eksluderte du glatt at _ jeg_ også ville høre at jeg blir lagt merke til. Typisk ekskludering og utfrysing, som understreker mitt poeng

Gammel 27-06-11, 14:18   #467
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du hadde satt punktum (og mellomrom) før smiley, hadde sikkert du også blitt nevnt, Billa.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:18   #468
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Når jeg har vært lenge borte fra Fp kan jeg føle meg oversett når jeg skriver ett innlegg og ikke får respons på det, kanskje fordi det koster meg mye. Det løser seg som regel hvis jeg ikke lar det bli med det ene innlegget, men følger på med flere. Mulig det hjelper å sitere seg selv og skrive SE MEG?

Kan hende det har større sammenheng med den følelsen eller stemningen en sitter med fra før? Altså noen ganger har en mer behov for å bli tatt med og være en del av enn andre ganger.

Gammel 27-06-11, 14:20   #469
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Og der eksluderte du glatt at _ jeg_ også ville høre at jeg blir lagt merke til. Typisk ekskludering og utfrysing, som understreker mitt poeng

Grunnen til at Agenten nevnte akkurat Urt og meg, er muligens at vi er (dersom man ser veldig stort på det ) nesten-naboer. Dermed finnes det en ekstra knagg å "henge" bekjentskapet på.

Forøvrig er jeg godt vant med å ikke bli sett på forumet (det gjør selvfølgelig ikke ting bedre at jeg tilbringer mer tid i bloggene enn i forumdelen), men det gjør som regel ingenting. Denne tråden bekrefter også at det er mange som ikke føler seg sett, selv om man er det.

Gammel 27-06-11, 14:21   #470
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du hadde satt punktum (og mellomrom) før smiley, hadde sikkert du også blitt nevnt, Billa.

Åh nei, generaltabbe! Så klart jeg er usynlig. Beklager så mye.

:note to self:

Gammel 27-06-11, 14:27   #471
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djiiizzz, Billa. Jeg sitter på en uterestaurant i 30 grader i London, scroller fort og svarer enda fortere. Det var absolutt ikke meningen å fryse deg ut, og jeg skal, for høflighetens skyld, droppe himlesmileyen.

007 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:28   #472
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror hun tulla, Agenten.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:28   #473
konsulenten
Passiv

Standard

Mellomrom før smily, selvsagt. Men hvorfor skal punktumet før smilyen? Jeg setter punktum etter men aner ikke hvorfor .

Gammel 27-06-11, 14:30   #474
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Djiiizzz, Billa. Jeg sitter på en uterestaurant i 30 grader i London, og svekkjer fort og svarer enda fortere. Det var absolutt ikke meningen å fryse deg ut, og jeg skal, for høflighetens skyld, droppe himlesmileyen.

Se det. Nå ble jeg selvfølgelig misunnelig, i tillegg til å være fornærmet...

Gammel 27-06-11, 14:33   #475
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Mellomrom før smily, selvsagt. Men hvorfor skal punktumet før smilyen? Jeg setter punktum etter men aner ikke hvorfor .

Fordi norsk språkråd sier det. Sjekket vi ikke det en eller annen gang? :graver i elefantminnet:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 14:35   #476
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi norsk språkråd sier det. Sjekket vi ikke det en eller annen gang? :graver i elefantminnet:

Tsk. Tråden er jo klistret på Flisespikkeriet, jo.

For folk som ikke kan veien inn dit: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=26111

Gammel 27-06-11, 14:52   #477
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger selvsagt merke til Billa, for hun passer på meg når jeg sier noe gærnt. Dessuten tok du avatartemaet mitt. Sådetså.

Men nå har jeg skiftet helt. Såh.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 15:04   #478
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det gjorde hun, bor du på Tara enda da?

Gammel 27-06-11, 16:57   #479
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Muligens litt for milde, det har nemlig tatt meg to år som medlem her inne før jeg, via en tråd der en annen bruker (som var helt fersk) fikk beskjed om at det faktik ikke er ok med mine tre tankepikker som jeg stadig vekk bruker (med mindre jeg finner frem spesialtegnkoden og får inn en elipse, muligens(?)) helt bra.

Da var du heldig, det tok meg hele 5 minutters medlemstid, før jeg fikk høre på en prikk (grønn en, ja) hvor komplett idiotisk det var å skrive :mann:, og at jeg IKKE skulle skrive det!
Ikke kunne jeg vite at det ikke var koden for en smiley her inne. Men vær du trygg, jeg vet det nå.

Heldigvis har jeg evnen til en god latter når jeg får sånt servert, og takk og lov for at det finnes ordenspoliti både her og der. Det liver opp hverdagen, og hjelper oss stakkarer som gjør slike generaltabber før vi rekker å lodde stemninga.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 27-06-11, 17:17   #480
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:mann: ja, det florer på et annet forum jeg er på. Jeg synes det ser teit ut. :Neida, prikken var ikke fra meg:

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.