|
|
#481 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva bakte du sist?Brød som jeg pleier ca annenhverdag. Inspirert av Anders Viestad tror jeg han het. Har aldri bakt så gode brød før i mitt liv som etter jeg begynte med det.
|
|
#482 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bakte du sist?Har i kveld bakt en sjokoladekake(som forøvrig ble moras da jeg skule ta den ut av formen.Håper den kan fikses litt med glasur,) har en sånn der "marengs"kake ting i ovenen, og en dorts??(sjokoladekjeks) kake i kjøleskapet.
|
|
|
#483 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva bakte du sist?Jeg har "bakt" fredagskaffekake til jobben i morgen. Glutenfri langpannekake - takk til Regal.
|
|
|
#484 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bakte du sist?Muffins, sjokoladekake og eplekake. |
|
|
|
|
#486 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva bakte du sist?Baker til 6- årsdag, så eg har oreo- cookies i frysen, og sugar- cookies i matboden. I går gjorde eg 2. forsøk på sjokoladekaka. Den har eg laga uten problem i 8 år, og no får eg den ikkje til.
|
|
#487 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva bakte du sist?Det er up for nye bursdager og bakte forrige helg:
|
|
#489 |
|
heimføing
|
Sv: Hva bakte du sist?I går laget jeg boller etter en oppskrift fra forumet her. |
|
|
|
|
#490 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hva bakte du sist?I går: "Supre sjokoladekjeks" (oppskrift fra Hønni) og foccacia |
|
|
|
|
#491 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva bakte du sist?Regnbuemuffins. I morgen skal jeg til dyst igjen, og bake sjokoladekake i tillegg. Familieselskap.
|
|
#492 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bakte du sist?sjoko-ninjago kake og golder på med brownie pizza nå |
|
|
|
|
#493 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bakte du sist?Sjokolademuffins og hveteboller i dag; den store bursdagsuka... |
|
|
|
|
#494 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bakte du sist?Jeg har laget langpanne sjokoladekake, skal selges på marked i morgen. |
|
|
|
|
#495 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Hva bakte du sist?Muffins |
|
|
|
|
#496 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva bakte du sist?
Hvordan ble det? Jeg må ha bittelitt mer mel i enn det som står i oppskriften (men ikke for mye, der har jeg brent meg). Men det går stort sett helt fint, selv om melet fyker overalt når jeg skal vende brøddeigen nedi formen.
|
|
#499 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva bakte du sist?Det blir kanelboller her i dag :sikle:
![]() |
|
|