Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-13, 08:35   #481
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Men i alle dager. Jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe.

Vi har fått oss et søtt og koselig lite forumtroll som vi mater når vi kjeder oss. Vi prøver å lære henne å skrive. Kort oppsummert.

Gammel 12-12-13, 08:37   #482
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vi har fått oss et søtt og koselig lite forumtroll som vi mater når vi kjeder oss. Vi prøver å lære henne å skrive. Kort oppsummert.

Så snille dere er!

Gammel 12-12-13, 08:39   #483
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Så snille dere er!

Hvis du vil vite mer kan du gå inn i tråden "jeg er vakker"

Gammel 12-12-13, 09:17   #484
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Nå stortrivest jeg her inne. Ikke alle forum jeg har blitt godatt i. Jeg har blitt utestengt på ti andre forum pågrunn av mange usmakelig innlegg. Men her virker det som at folk liker meg . Jeg er glad for àt jeg endelig har funnet drømmeforumet mitt.

Vi har som policy at vi ikke utestenger brukere bare fordi vi ikke liker dem noe særlig. Kun gjentatte og klare brudd på forumreglene kan medføre utestengelse, så hvis det er det du er ute etter vil jeg anbefale å studere reglene nøye.

Adrienne - moderator

Gammel 12-12-13, 09:27   #485
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, det anbefalte her, som i barneoppdragelse generelt, er vel å "ignorere uønsket adferd"

Gammel 12-12-13, 09:39   #486
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La nå disse trådene bli stille.

Gammel 12-12-13, 12:02   #487
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Jeg var veldig søt og vannskelig som barn. Jeg ville alltid ha viljen min.

Av ein eller annan grunn ser eg føre meg eit slikt barn som nappa dei voksne i kleda eller prikka dei voksne på skuldra når dei ikkje høyrde på dei, kan det stemme?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 13:47   #488
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Det stemmer lit

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 13:48   #489
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

:finner ignoreringsknappen og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme:

Gammel 12-12-13, 13:51   #490
Storemor
Pauset

Standard

Jeg forstår at vi har ulike interesser her. Jeg er bare tjue år. Og dere er sikkert voksne kvinner over tretti år. Så forstår godt at det jeg skriver kan bli kjedelig i lengden.

Gammel 12-12-13, 14:01   #491
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

:finner ignoreringsknappen og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme:

Jeg vil faktisk si at jeg er veldig lik Lisa Simpson. I dag har jeg rosa tynn genser på meg og lyseblondt hår i hestehale. Og et smykke rundt halsen. Jeg har nydelige øyne.

Gammel 12-12-13, 14:17   #492
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Gådd. Dette svarer folk på. Lite å gjøre i julestria?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-13, 14:20   #493
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forstår at vi har ulike interesser her. Jeg er bare tjue år. Og dere er sikkert voksne kvinner over tretti år. Så forstår godt at det jeg skriver kan bli kjedelig i lengden.

Tror ikke det er ulike intresser. Kjenner mange oppegående tyveåringer.
Hvis du kan bidra på forumet er du hjertelig velkommen. Men den trollingen her, og utrolig dårlige "humoren" hvis jeg er snill å kan kalle det der, tyder på at du ikke passer her inne.
Slik - og så kommer jeg ikke til å svare mer på dine innlegg før du - bidrar-.

Gammel 12-12-13, 14:26   #494
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel ganske få av oss som tror på at du er kvinne uansett, du skriver som en mann som later som at han er en kvinne.

Tips: Det er ingen pene pikebarn som omtaler seg selv slik.

Gammel 12-12-13, 15:00   #495
Storemor
Pauset

Standard

Da gutter og jenter her inne, nå forlater jeg Foreldreportalen for godt. Jeg synes vi hadde det veldig kjekt i går, men nå er dere tydeligvis leie.

Gammel 12-12-13, 15:05   #496
Storemor
Pauset

Standard

Hade bra gutter og jenter her inne. Da forlater jeg foreldreportalen for godt. Jeg har funnet et annet forum som jeg skriver på nå. Så da trenger jeg ikke være her. To forum blir for mye vet dere.

Vi hadde det veldig kjekt i går, men nå er dere tydeligvis leie meg. Men på det nye forumet jeg skriver der trivest jeg nå.

Til dere som tror at jeg er en mann: jeg er en jente. Som jeg skrev i den andre tråden så hadde jeg rosa genser på meg og smykke rundt halsen og lyseblondt hår. Tør ikke laste opp bilde av meg fordi at jeg er redd for og bli igjenkjent.

Ta godt vare på dere selv. God jul og godt nyttår til dere alle. Smask.

Gammel 12-12-13, 15:20   #497
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

(Kilde: youtube.com)

What does the troll say?

Gammel 12-12-13, 15:40   #498
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Er det bare jeg som ikke har trollehumor? Det er litt som når jeg ser på revy og andre ler, jeg skjønner ikke hvorfor da heller.

Gammel 12-12-13, 15:48   #499
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Er det bare jeg som ikke har trollehumor? Det er litt som når jeg ser på revy og andre ler, jeg skjønner ikke hvorfor da heller.

For meg er det gøy de første 2sekundene.
Men litt nok nå egentlig.

Gammel 12-12-13, 16:37   #500
Storemor
Pauset

Standard

Sånn da har jeg svart på endel tråder her inne før jeg forlater forumet. Slik at jeg har gjort litt nytte av meg her inne og.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.