|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
06-04-21, 23:27 | #41 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerMangler bare den azumarill jeg også. Så gøy med så mange andre her som spiller!
06-04-21, 23:30 | #42 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spiller
Takk for tips!
Jeg har et håp om noe sånt; 3 exeggcuter igjen nå. 🤞🏻
06-04-21, 23:59 | #43 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerMojjketshejje haj adda deje. Haj jeg højt av en venn... |
07-04-21, 08:10 | #45 |
Ute på tur
|
Hvis du har remote raid pass kan du jo være online kl 6 i ettermiddag og bli med på raid hour.
07-04-21, 08:45 | #46 |
Licence to thrill
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerDet er mye enklere å komme opp i level med litt kunnskap. Feks. bruke egg strategisk (doble poeng). Sette på egg når man åpner gaver på de to øverste vennskapsnivåene (best/ultra). Det er vanlig å avtale gaveåpning med den andre, slik at begge får mulighet til å sette på egg. Sette på egg når man evolver til mons man ikke har fra før, gjerne planlegge så man får evolva en haug nye. Gir masse poeng. Hvis man skriver evolve i søkefeltet, får man opp alle som kan evolves. Er man med på raid hour, er d mange steder en «rute» de faste går, da kan man bli med på en drøss raid på en time, og med egg på blir det mye poeng. Slike ting kan man spørre om i PG-grupper for området, på Discord eller på Facebook. Siden man får ett gratis raidpass hver dag, lønner det seg egentlig å ta et daglig raid, men der er ikke jeg noe flink. Og ikke kaste bær, men passe på å mate mos i gymmer, da får man sånt stjernestøv eller hva det heter, igjen, det trenger man når man skal utvikle pokemoner. |
07-04-21, 09:34 | #48 |
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerSom Buddy er det lurt å ha en som man vil evolve og ikke har nok candy til, en god Pokemon som gjør nytte i raid/battles og som trenger å powres up og som man ikke har nok candy til eller aller helst en god Legendary i den forrige gruppen. Jeg hadde ganske lenge en shiny Mr. Mim for den var litt kul, til en god spiller fortalte meg at det var helt meningsløst. Den kan ikke evolves og blir ikke spesielt bra når man powrer den opp heller. |
07-04-21, 10:03 | #49 |
Licence to thrill
|
Du tar lett en enstjernes, og etterhvert et tostjerners raid, alene hvis du er litt opp |
07-04-21, 11:34 | #51 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
|
Er det raid i alle gymmer onsdag kl 18? Vi bor ikke i umiddelbar nærhet av en gym, og skulle gjerne kunne planlagt et raid nå og da. |
07-04-21, 11:38 | #52 |
geskjeftig
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerHmm, kanskje på tide å plukke opp dette igjen? Interessen dabbet litt av da jeg rundet level 40, og ikke lenger er i Oslo sentrum jevnlig.
07-04-21, 13:47 | #54 |
|
Hvorfor ikke?
07-04-21, 13:49 | #55 |
intro
|
Fordi jeg ikke er interessert i det, rett og slett. Jeg fanger pokemons mens jeg går og løper, og det holder for meg. Jeg har ingen interesse av å bruke spille til noe annet.
11-04-21, 23:53 | #57 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerSå morsom at det er flere som spiller. Har selv spilt siden 2016. |
12-04-21, 09:16 | #58 |
Klar
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerSå mye jeg allerede har lært av denne tråden!! |
12-04-21, 10:54 | #59 |
|
Du må lese om det. Jeg gidder ikke, jeg bruker de som er sterkest og ferdig med det. Mann og sønn har stålkontroll på hva som er svakt mot hva og hvilke angrep som er sterke mot hva og alt det der. Det blir for mye for meg. Du kan f.eks. se her.
12-04-21, 11:10 | #60 |
Klar
|
Sv: Pokemon Go - Vi som spillerTusen takk, Input! |
|
|