|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg kan vel egentlig ikke melde meg på denne diskusjonen, men gjør det likevel |
|
|
|
|
|
#42 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Her betaler vi mellom 250,- - 300,- for barneklipp. Har vært innom ett par steder hvor de skal ha 450,- - 600,- for samme tjeneste, og det syntes jeg er for dyrt. Så de prisene du nevner her syntes jeg er innenfor rimelighetens grenser
|
|
|
#43 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi betaler 275 kr pr hode. Uansett alder og hårmengde.
|
|
|
#45 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi betaler vel rundt 250 kr. for vesla for stussing av hele håret. Hun har langt, glatt hår med pannelugg. Betaler ingenting hvis de bare skal stusse luggen
|
|
|
|
#46 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi (Oslo Vest) betaler mellom 400 og 600 for samme opplegget som i HI. Dvs premie etter fullført klipp tror jeg ikke at de gjør.
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?345,- betalte jeg for lillebrors klipp på lørdag.
|
|
|
#48 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg betalte leieboeren til naboen (frisørlærling) 200,- for å klippe pompen. Og han så ikke ut
|
|
|
#49 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg klipper både mann og mine tre barn selv, har gjort det i alle år. På dette sparer vi selvsagt store summer, noe som gjør at Synnemor kan utfolde seg hos frisøren
|
|
|
#51 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Det er kanskje i denne tråden jeg bør innrømme at jeg har overbevist snuppa om at hun bør spare til lang pannelugg. Da slipper vi enda litt flere frisørbesøk (selv om jeg strengt talt har klippet luggen hennes selv hjemme).
|
|
|
|
#52 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Mine har aldri vært hos frisør. Har to jenter med langt bølgete hår, så ikke noe problem å klippe tuppene selv noen ganger i året. Syns barneklipp er altfor dyrt!
|
|
|
#53 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?300 tror jeg. Det er greit, for håret er langt og krøllete som hos en voksen og jeg kunne aldri gjort det selv.
|
|
|
|
#54 |
|
:)
![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Vi betalte 130 kroner nå på lørdag. Alt over 250 er for dyrt.
|
|
|
|
#55 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg hadde lett vært villig til å betale mer for å få en frisør som kan klippe barn. For det er det jammen ikke alle frisører som evner. Og må betale for en rævva tjeneste, som gjerne må gjøres på nytt, er noe jeg virkelig ikke kan fordra.
|
|
|
#56 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Sist betalte jeg 460 kr for å klippe 6-åringen. Syns det var svindyrt! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Betalte over 900
|
|
|
|
#58 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?
Sånn tenkte jeg før også, men etter å ha sett noen skamklipte unger (inkludert mine egne) etter besøk i billig-billig salonger som gjør unna en klipp på 10 minutter, innser jeg at det er viktig at også barn får en klipp med ok standard.
|
|
|
#59 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mye er for mye for klipping av barn?Jeg har bare klippet mine selv, men vi forsøkte å få til en klipp av Sniepen nå - han begynner å bli langhåret med krøllene sine (
|
![]() |
|
|