Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Party! Fester du ofte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 14:45   #41
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!

Du går ut fra at de ikke har funnet andre arenaer å kose seg på. Du og du. Selv om man har det gøy og fester i helgene er det jo ikke dermed sagt man ikke gjør andre ting også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:49   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite festing i den grad nå ja.
Sånn skikkelig fest , og da tenker jeg ut på byen/lokale har jeg vel vært på 3-4 ganger i år kanskje? Men jeg synes det er gøy da. Men jeg er nok typen som liker steder der jeg kan drikke, prate og danse - men helst ikke på et diskotek

Jeg drikker litt vin/øl i helgene med min gubbelure nå. Men ellers er det ikke såå ofte jeg møter venner og tar et glass vi eller to heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:50   #43
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fester aldri lengre. Fra jeg var 16 til litt opp i tyveårene festet jeg fredag og lørdag og gjerne onsdager også. Etter at jeg traff mannen ble det ikke like interessant med festing lengre, og jeg har faktisk kun vært på fest en gang etter det. I brylluper og slikt har vi alltid barna med, drikker ikke og drar tidlig hjem.
En vinglass hender det jeg tar iblandt, men det er veldig sjelden.
Føler ikke noe behov for verken fest eller alkohol.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:59   #44
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tja fester ikke så mye tror jeg. Fester endel i vår/sommer halvåret men så er det stort sett lite på høsten.
Vil si jeg kanskje fester 9-10 ganger i løpet av året.

jeg synes forøvrig du er snerpete og kjerring når du tenker som du gjør.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:01   #45
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm.

Jeg har litt problemer med dette ordet "feste". Og FB-profilen min gjenspeiler sjelden elller aldri hvordan jeg tilbringer helgene mine. Men ja, jeg er glad i å være sosial, ute og hjemme, med og uten kjæreste. Gjerne med. Det innebærer som regel alkohol i varierende mengder, inkludert "sjangle til taxien". Det er imidlertid svært sjelden, om noen gang, at det planlegges sånn: "I dag skal jeg feste". Som regel er jeg invitert på vin og/eller middag til noen, eller er ute på pub/bar og tar noen glass - og så har det en tendens til å eskalere. Ikke sjelden kan det ende med vin rundt et kjøkkenbord til fire-fem-seks om morgenen. Sjeldnere på et dansegulv, selv om det også forekommer. Er dette "å feste"? I så fall gjør jeg det i perioder temmelig ofte, og har ingen planer om å slutte med det første.

Jeg er førti år og tre dager, forresten.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:01   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjelden ute på byen. Også sjelden på fest. Jeg er forøvrig typen som elsker vorspiel, men sovner til nachspiel - så jeg er som oftest i OK form dagen etter.

De siste festene jeg har vært på, har vært i jobbsammenheng.

Gammel 24-09-10, 15:02   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nesten aldri "på byen", da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:02   #48
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jepp, men når du fyller 33, da er det stopp.

Jeg tror jeg aldri har vært så mye på byen som i 33-års-alderen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:08   #49
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er nesten aldri "på byen", da.

Nei, det har blitt altfor lite Mojito-utlikning.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:09   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må komme hit og leke mellom stramme linjer.

- No. 4 -
Gammel 24-09-10, 15:17   #51
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Noen har glemt å fortelle dette til min sosiale omgangskrets.

Åh, men er det et problem at man er ute selv om man ikke er singel? Betyr kjærestestatus at man er dømt til et liv med gullrekka og potetgull? I didn't get that memo.

Niks, det går helt fint. Å gå ut selv om man ikke er singel, altså.

Sist redigert av Benzo : 24-09-10 kl 15:27.
Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:18   #52
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Niks, det går helt fint. Å gå ut selv om man er singel, altså.

Jeg håper det går helt fint å gå ut selv om men IKKE er singel også.

Gammel 24-09-10, 15:23   #53
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Men(n), ja. Kvinner, nei. Fikk ikke du memoet, heller? :tsktsk:

- No. 4 -
Gammel 24-09-10, 15:24   #54
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Grunnen til at jeg begynte å tenke på dette er fordi med FB ser man veldig lett hvem som er mye ute på livet i helgene. Folk på min alder som gjerne er ute hver helg, og at det er unntaksvis man har helt rolige helger. Har man det er det i alle fall lagt ut om det på FP, siden et tydeligvis er ekstraordinært.
Jeg reagerer faktisk litt på det. Selv om enkelte fortsatt er single og barnløse så tenker jeg at det er litt trist at man ikke har funnet andre arenaer å kose seg på, eller andre verdier i livet når man har nådd tredveårene, enn det å feste. Jeg kjenner jeg er veldig forbi det stadiet, og føler vel det er noe som hører tidlig tyveåre/tenårene til.

Jeg kjenner meg litt kjærring når jeg tenker sånn, men er jeg egentlig snerpete?

Ja! Snarpete og kjerring!

Jeg signerer Java:

Gud bedre, jeg synes du er både snerpete, kjerring og aldri så lite fordomsfull!

Du går ut fra at de ikke har funnet andre arenaer å kose seg på. Du og du. Selv om man har det gøy og fester i helgene er det jo ikke dermed sagt man ikke gjør andre ting også.

Og Scarlett:

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er god og full flere ganger i halvåret, ja, og fløyelsbrisen minst et par ganger i måneden. Jeg liker å feste, og har venner som liker det, selv om vi har barn og er etablerte og langt fra verdi-løse.

Jeg fester sjelden, både på byen og på fest, men jeg "fester" gjerne sammen med venner. Og ja: Jeg har andre verdier i livet, kan kose meg på andre måter og er ellers ganske voksen&fornuftig™.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:24   #55
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er veldig sjelden og da drikker jeg ikke.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:24   #56
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Det gikk rett i søpla, gitt.

Gammel 24-09-10, 15:25   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var poenget. Det kan virke som om begge deler går helt greit, faktisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:27   #58
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Ups, jeg mente selvfølgelig selv om man ikke er singel.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:29   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det riktig fine med å være "ute på by'n" når man ikke er singel er selvfølgelig at man har mer interessante ting å gjøre enn å fylleblogge når man endelig kommer seg hjem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:30   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Man kan da har riktig interessante ting å holde på med etter en kveld på byen hvis man er singel også, har det blitt meg fortalt av min venninne Tøselettaah.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.