Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 09:31   #1
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

jeg ble egentlig litt glad for at vi har liten nok stue til at recliner og den slags vil ta for stor plass......

Mannen her i huset må se tv fra sofaen som oss andre.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 09:52   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Delta fra Brunstad

Gammel 20-10-10, 12:40   #3
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Hele svigerfamilien min har Delta fra Brunstad, og de er veldig gode å sitte i! Fine er de og

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 19:48   #4
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Mauser:

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 20:51   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser

Gammel 20-10-10, 23:09   #6
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har veldig lyst på denne. Spinnaker fra Hødnebø:

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 16:28   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Dette er min drømmestol.

Gammel 21-10-10, 12:33   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to sånne som mannen din vil ha, kjøpt før jeg hadde vett til å protestere. De er ikke akkurat pene, og vi er egentlig enige om at når vi får ånden over oss skal de byttes ut. Men de er gode å sitte i altså.

Gammel 21-10-10, 16:10   #9
Olive Oyl
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Den likte jeg!
Men litt i overkant dyr for vår del. Fillern.

Gammel 21-10-10, 19:15   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Egget er ikke noe god å sitte i. Men fin er den.

Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:19   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Poäng er kjempegode, ja. Og fine.

Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 01:06   #12
Olive Oyl
Sperret

Standard

Det har gått over et år siden denne tråden var aktiv, og vi har enda ikke kjøpt stoler. :lynet:

Jeg lurer på om noen vet om disse (link til replika) er gode å sitte i? Eero Aarnio Ball Chair/Globe Chair.

Gammel 17-12-11, 09:29   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke linken til å virke (fra iPhone).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 12:32   #14
Olive Oyl
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg får ikke linken til å virke (fra iPhone).

Ops, ikke jeg heller. Den går visst direkte til hovedsiden, så til de som gidder: skriv inn Eero Aarnio i søkefeltet.

Gammel 22-12-11, 11:00   #15
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har den Delta stolen. Jeg synes ikke de er fantastisk gode å sitte i, men så er jeg typen som liker å krølle meg sammen, og da aller helst i sofaen
Men de er ikke dårlig å sitte i, bare ikke fantastisk gode. Passer veldig godt inn i stuen vår gjør de også.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:19   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noe ala denne, bare i brunt skinn(type litt slitt lær). De ser faktisk ganske ok ut, og folk blir overrasket over at det er reclinere, fordi de ser ut som ørelappstoler. Og de er veldig, veldig gode å sitte i.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 14:05   #17
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har noe ala denne, bare i brunt skinn(type litt slitt lær). De ser faktisk ganske ok ut, og folk blir overrasket over at det er reclinere, fordi de ser ut som ørelappstoler. Og de er veldig, veldig gode å sitte i.

Denne likte jeg utseende på. Hvor selges disse?

Gammel 23-12-11, 23:31   #18
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

En sånn...?

Ja, akkurat slike men i ensfarga brunt. Dei var fantastiske. Kanskje eg skal koste på meg en slik no når endelig mamma og pappa flytte ut og eg får huset for meg sjøl!

Gammel 22-12-11, 11:27   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Vi har skinnrecliner. Den er fantastisk god å sitte i, selv om designet ikke er allverden. Det går ikke an å sammenligne en stol som ikke kan legges ned med vanlige stoler, altså
Både Bohus og Skeidar har i alle fall hatt en del varianter med mye strammere design enn de som er i tråden her -både mye nettere og mye mindre fluffy.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 13:16   #20
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi ønsker oss Lamino Veldig gode å sitte i. Reclinere er ikke velkommen i min stue. Møbler må være pene å se på i tillegg til funksjonelle.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.