|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Jeg har vært veldig fornøyd, men det er et par år siden jeg handlet der sist.
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?De dyre BH'ene mine holder lenge. Jeg håndvasker dem og jeg har fremdeles de første dyre BH'ene mine fra 2007 i bruk. HM-BH'er mistet spilene, ble stygge og slitte mye fort og fordi de satt feil, så gikk jeg jo konstant og dro i stroppene og mikket med cupene. De dyre BH'ene er av en helt annen kvalitet, ser så inderlig mye penere ut og gjør meg slankere, penere og myyyye lykkeligere.
![]() |
#43 |
intro
|
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Hm, jeg tror jeg har opplevd én gang at spilene har falt ut i en BH. Mener den var fra Adelsten.
![]() |
![]() |
#44 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Har bare hatt bilige BH-er fra cubus, lindex, HM osv... Nå er det forøvrig en stund siden jeg gadd å kjøpe ( hater å handle sånt), og merker at enkelte av dem jeg har er begynt å gli litt oppover...... Er vel utslitte? selv om dem ser like fine ut enda.. Det er et vel på tide med shopping og prøving |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?Jeg finner veldig ofte ikke behagelige bh'er. Men Triumph har jeg som regel funnet gode modeller i. Derfor kjører jeg safe. Men heller ikke der er alle gode, men noen modeller passer meg veldig bra. Komforten er viktigst for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dyr BH vs. billig BH?
Det er viktig at BH-ene sitter stramt på det ytterste innstillingen når man kjøper dem. Ved bruk vil de bli løsere og har man startet på den innerste innstilligen så har man ingenting å gå på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|