Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Britneysladder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-07, 18:49   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Britneysladder

Bare meg som synes hun ligner litt Sinead o'Connor? Synes ikke dette er det verste av Britney, sånn utseendemessig sett...

Gammel 19-02-07, 08:36   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La nå dama barbere håret sitt uten at det skal bli store overskrifter av det. Er utrolig glad for at ingen hobbyspykologer var i nærheten den gang jeg barberte hodet ... Jeg var oppegående og i fin form da jeg gjorde det, og hadde ingen store problermer i livet mitt. Hvorfor må det absolutt var så store problemer i livet hennes siden hun barberte seg? Kanskje hun rett og slett bare vill få bort det gamle og slitte håret, og gleder seg til friskt og sunt hår kommer opp igjen?

Gammel 19-02-07, 08:45   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

La nå dama barbere håret sitt uten at det skal bli store overskrifter av det. Er utrolig glad for at ingen hobbyspykologer var i nærheten den gang jeg barberte hodet ... Jeg var oppegående og i fin form da jeg gjorde det, og hadde ingen store problermer i livet mitt. Hvorfor må det absolutt var så store problemer i livet hennes siden hun barberte seg? Kanskje hun rett og slett bare vill få bort det gamle og slitte håret, og gleder seg til friskt og sunt hår kommer opp igjen?

Hmm det er vel ikke bare skalperingen som er tegn på at hun har litt problemer?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 08:51   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hmm det er vel ikke bare skalperingen som er tegn på at hun har litt problemer?

Klart det, men jeg mener hun bør få lov til å utagere litt, feste litt, gjøre litt sprø ting i livet(slik som oss normale og anonyme folk), uten at hun skal bli stemplet som sprø og psyk!

Gammel 19-02-07, 15:26   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Klart det, men jeg mener hun bør få lov til å utagere litt, feste litt, gjøre litt sprø ting i livet(slik som oss normale og anonyme folk), uten at hun skal bli stemplet som sprø og psyk!

Jeg er faktisk helt enig med deg!

Det er helt utrolig hvordan det skal spekuleres ihjel rundt om Britney Spears.
Hun har akkurat hatt et samlivsbrudd, ja, hun utagerer og fester og gjør noen dumme ting (som uheldigvis kommer på trykk fordi hun er superkjendis) og hun er alenemor til to barn.
Er hun den eneste moren i denne verden som har utagert, festet litt og hatt en metamorfose? Er hun syk og psyk fordi pressen henger rundt og over henne 24 timer i døgnet og følger henne med argusøyne og leter etter feil ved henne?

(Jeg trenger vel ikke å peke lenger enn til vår egen METTE-MARIT.....)

Gammel 19-02-07, 15:27   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun liknet forresten ikke så rent lite på den gamle avataren til Kif...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:02   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Me and ol' Brit go way back ...

Hodebarbering er vel noe av det mer fornuftige hun har gjort i det siste, sånn trendsmessig.

Og hvis man virkelig vil bli glemt av pressen så er det vel ikke så vanskelig? Har vi ikke nok av has-beens til å stadfeste det?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 16:34   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.