Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 18:40   #41
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?

Jeg er Heilo. Heilo er en vadefugl som ofte holder til på fjellet og heia.

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:42   #42
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Akkurat nå er det regnbuegreie på meg.
Jeg finner aldri en avatar som er midt i blinken for meg føler jeg. Jeg leter fortsatt, og i mellomtiden er det bare tilfeldige greier.

Det jeg tenker når jeg ser nicket ditt:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:43   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Inspirert av regnbuen fortiden jeg også, men normalt har jeg en avatar med teksten "80´s girl" ...fordi jeg er født på 80-tallet! Ellers hender det jeg skifter litt etter sesongen; jeg har som regel en egen juleavatar i alle fall.

Gammel 02-11-10, 18:47   #44
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Elsker bildene til Luis Royo, og dette er en av favorittene.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:47   #45
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Samme her, jeg tenker på NIN hver eneste gang jeg ser nicket til Nin.

(Kilde: youtube.com)

Sist redigert av Bomull : 02-11-10 kl 18:53.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:51   #46
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Det er min kjære sønn, en sommerdag. Jeg synes han ser så god ut der, og så er han slik jeg gjerne selv skulle vært: Lykkelig og med glimt i øyet.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:58   #47
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Samme her, jeg tenker på NIN hver eneste gang jeg ser nicket til Nin.

(Kilde:

)

Hm, kanskje jeg skal putte på han. Det var ikke dumt. Jeg har tidligere bare hatt platecoverbilde.

Gammel 02-11-10, 19:12   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har stort sett alltid noe kokosrelatert, men denne gangen ville jeg ha noe med noen damer på, derfor ble det hawaiidamer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:16   #49
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Grunnlaget er en PSP-brush som er brukt, litt modifisert etter et bilde av meg...

Har hatt den lenge nå, men har hatt et mer "høstete" tema tidligere...Blad, eller noe slikt, i høstfarger? *gullfiskhukommelse*

Av og til vurderer jeg å finne noe mer "høstete" igjen, men det vil seg bare ikke...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:22   #50
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Kristopher, fordi han er sexy.

Gammel 02-11-10, 19:27   #51
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Apekatter er "mitt" dyr, og så er jeg generelt betatt av gamle vitenskapsmenn, deriblant Charles Darwin. Jeg kjente til denne karikaturen av Darwin fra før, og bestemte meg for at den ville gi et passe tvetydig inntrykk av meg når jeg kombinerte den med nicket mitt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:36   #52
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Jada Pinkett Smith som Niobe i The Matrix. Hun er mer fotogen enn meg og de greske Niobene.

Gammel 02-11-10, 19:36   #53
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Min avartar er en alv - jeg syntes alver er noen utrolig vakre skapninger og favorittfargen min er lilla.

Lilla er også min yndlingsfarge, så avataren din kunne jeg gjerne ha rappet.

Jeg googlet Lilith og avatar, kom opp med denne

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:40   #54
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Fordi lykketroll er så søte og jeg er et lite troll

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:49   #55
Frøken V
Passiv

Standard

Frøken V, er da min datter. Avataren er bilde tatt av "navnelappene" jeg bruker på ting jeg har sydd.

Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:54   #56
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har utsiktsbilde fra huset i mørketid. Jeg elsker lyset som er i mørketida. Mørkt er det iallefall ikke.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:55   #57
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha fulgt regnbuetrenden en tid er jeg nå tilbake til det opprinnelige, et eldre bilde av Brett Anderson, vokalisten i Suede som er mitt favorittband gjennom mange år
Nicket mitt, Nexlife er hentet fra en nydelig sang av Suede, avataren fra samme tidsperiode:
(sangen starter ved 2.10)

(Kilde:

)

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:19   #58
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det sier seg vel selv.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 20:21   #59
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Det er Juliette Binoche som Vianne Rocher i "Chocolate".
Fin dame, fin film og så ender jo Vianne opp med Flott Mann i filmen. Og alle er glade

Gammel 02-11-10, 20:31   #60
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er Björk. Jeg er fan.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.