|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
can-jur
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Når jeg ikke er på regnbuekjøret har jeg en
|
|
|
|
#22 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg fikk trusa av torsk da han syntes trusa jeg hadde var for utfordrende. Han klarte nok ikke å konsentrere seg, tenker jeg., sexy som jeg var. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg har tegnet avataren min selv, og den symboliserer Guttungen og Lillemann - og bittelille storesøster som bor i hjertet mitt.
|
|
|
#24 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?
Dette er kanskje bare meg det er noe galt med (det pleier å være det), men jeg har i grunn antatt at det er noe helt annet enn urin som spruter ut i regnbueform.
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg googlet litt rundt for å finne et bilde som stod til nicket mitt, og endte opp med et tysk maleri kalt Traum. Har hatt denne avataren i 7-8 år, tror jeg.
|
|
|
|
#26 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?For at jeg ar dårlig fantasi?
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Bassen min, nå med regnbuetema.
|
|
|
#28 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Pelsene våre. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Leser
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg er him i rl også og avataren min er HIM formet som et bilde. Før rappet jeg den finske metal gruppa HIM sin logo (love metal), men det ble litt for frekt etterhvert, synes jeg.
Det geværet veier opp for all søthet og navitet.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 02-11-10 kl 16:53. Årsak: la til: "i rl også" |
|
|
|
|
|
#30 |
|
can-jur
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?
Nå ble den jo enda morroere!!
|
|
|
|
#31 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Min avatar er et utsnitt fra et bildet jeg selv har tatt. Motivet er fra Klosterenga Skulpturpark i Oslo. Buddahodet har blitt pyntet med regnbuetema, for anledningen. Jeg veksler litt mellom dette og kaffekoppen jeg har hatt tidligere. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?En stund har jeg hatt en enslig kirsebær, nå henger den sammen med en annen.
|
|
|
#35 |
|
Shake it out!
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Det er det første bildet jeg fant av Mindy Macready som hadde en størrelse som gjorde at jeg kunne linke det direkte fra nettsiden det lå på. :for lat til å styre med nedjustering av bildefiler:
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Limene mine er en del av den regnbuegreia. Dessuten tenkte jeg på Sitron når jeg valgte lime. Jeg har vurdert å bytte nick til Lime også. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Alias som i at jeg har et alias her inne. Avataren er relatert til min sønns navn, og til en som stod meg nær, men som ikke lenger er her på jorden. Pluss at jeg lar meg fascinere av ørner. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Ville ikke ha bilde av meg selv eller ungene, så da ble det en av kattene.
|
|
|
#40 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Akkurat nå er det regnbuegreie på meg.
|
|
![]() |
|
|