|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Nu er han jo ikke min kjære, i alle fall ikke for øyeblikket, lenger, men siden jeg allerede hadde spart opp og planlagt så fikk han en ganske fin oppgraderingspakke fra mpx (hovedkort, prosessor og ram).
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Mannen i huset får touch- hansker og ei bok frå meg. Frå barna får han pc- pute med vifte og høytalere til bruk i fanget. Eg bur med ein gadget- freak.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Min skal få parkas fra Jean Paul i marine.
|
|
|
|
#4 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han får en litt dyr hårklipper, men som forhåpentligvis er bedre enn den som han har idag (som lugger ham og "skraper" opp skallen) også får han biografien om Thor Hansen-usensurert, også skal han få en kortholder fra barna. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Ny veske til pcen, sannsynligvis. Om jeg finner en han liker som ikke er grisedyr. Har mann med dyr smak når det kommer til vesker.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Vi ble liksom enige om å ikke kjøpe noe til hverandre i år, bare bittelitt fra ungene. Og bittelitt vokste og ble til
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Jeg og mannen har gått mange runder nå før jul. Ingen av oss ønsker oss noe skikkelig. Derfor har vi inngått avtale om å kjøpe noe for 200-300 kroner, og så kjøper vi nytt musikkanlegg til "oss" over nyttår. Det vi har synger definitivt på siste verset.
|
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?I år får mannen en xbox 360 med kinect.
|
|
|
#10 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?En deilig Jean Paul lue og en Moods klokke.
|
|
|
|
#11 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Mannen fikk julegaven sin i oktober. Da fikk han tur til Liverpool av meg, så jeg regner med jeg har gjort unna julegave til han for ett par år nå,.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Han sniker neppe rundt her, så: vi skal egentlig kjøpe tørketrommel i stedet for å gi hverandre gave, men vi gir en liten ting til å legge under treet også, så da får han en genser. En svart genser. Han liker svarte gensere.
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Vi skal kjøpe fjellski til hverandre så det vet vi om.
|
|
|
#16 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?
Hva er det egentlig, har en mann som er veldig opptatt av kamera. Sist redigert av Guttemammis : 16-12-10 kl 22:37. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?
Det er et merke som produserer spesielle linser som kan tiltes. Sjekk ut http://lensbaby.no/ for mer info. Jeg kjøpte Lensbaby Composer for Nikon (finnes for Canon også) og betalte 1700,- med porto.
|
|
|
#20 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva skal din kjære få til jul av deg?Jeg tror han skal få rattkjelke fra ungene og et qi dong-kurs av meg. Der består gaven både av kursavgiften og av at jeg blir alene med ungene hver tirsdag ettermiddag i 12 uker. |
|
|
|
![]() |
|
|