|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?Jeg skjønner ikke hvorfor man må dra inn alt annet som er like ille eller verre enn sirkus. Alltid må alt sammenlignes med noe annet? Kyr på bås og fjærkre har det ille, derfor kan man like gjerne også gå på sirkus? Siden man først røyker så kan man bare bli alkoholiker også? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tåler regn
|
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?Har ikke vært på sirkus ennå, og har egentlig ikke tenkt noe over det. Når det gjelder Dyreparker, så kommer vi garantert til å gå i Dyreparken i Kristiansand! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?De 3 eldste ungene her har vært på sirkus 1-3 ganger, (jeg var med ene gangen bare) mener å huske at et av sirkusene var uten dyr (ikke det jeg var med på)
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?Jeg går ikke på sirkus, og aller helst ikke i dyreparker. Jeg liker ikke å se dyr som er innesperret, det kan godt være de har det fint, men jeg liker ikke å se det likevel. Selv når vi er på Langedrag så får jeg vondt i magen av å se de ville dyrene bak gjerder. I fjor våres var vi på Skansen i Stockholm, de stakkars dyrene der så helt vanskjøttet ut. Fem jerv i en trang innhegning og elg som så helt neddopede ut. Det er verken spennende eller underholdende etter min mening.
|
|
|
#5 |
|
saftig
|
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?
Omtrent som jeg følte da jeg var med barnehagen på gårdsbesøk. Kyrne sto bundet i trange spiltau og de hadde bare betong å ligge på. Betongen var tilgriset og det var såvidt de klarte å legge seg ned fordi tauet var så kort.
|
|
|
#6 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du på sirkus? Hva med dyreparker?Jeg går ikke på sirkus, men har sendt datter m faren, Hun har skjønt hvorfor og har sagt" du syns det er mishandling du" og ja det gjør jeg. Sist redigert av turi : 26-02-07 kl 17:37. |
|
|
|
![]() |
|
|