|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker vanligvis ikke te, men elsket virkelig den søte mynteteen vi fikk servert etter hver dagsetappe i Atlasfjellene. Det var akkurat det riktige etter dagens strabaser. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Kusmi, pukka eller yogi te går det mest i her. Kusmi kjøper jeg på en cafè her i byen, Pukka kjøper jeg på helsekost, og Yogi kjøpes på Meny |
|
|
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er periodemenneske, så her går det litt opp og ned. Akkurat nå er det denne:
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er glad i appelsin, sitron/lime og blåbær fra london. Av andre poseteer drikker jeg mye indian chai. For tiden blir det en del julete fra apoteket, mangote fra indiska og et par forskjellige fra kremmerhuset. Husker ikke helt navnet på de.
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg kjøpte meg noen urteteer fra celestial seasonings, tror jeg, på søstrene grene en gang. Lagde meg en kopp med eple-og-kanel-te som duftet helt fantastisk. Nybakt eplekake.
|
|
|
|
#7 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker stort sett te fra Perchs tehandel i København (løsvekt) når jeg er hjemme. Favorittene for tiden er grønn bambus og grønn rabarbra.
|
|
|
#8 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker godt St. Petersburg fra Kusmi, svart te med svak smak av røde bær (de kjenner ikke jeg, kan ikke fordra fruktte) og karamell-den smaker som en klassisk svart te, men med en deilig ettersmak. Mange av Kusmi sine øvrige teer har for mye parfymert smak for min del, men jeg liker godt chaien og den som heter Boost (oransje boks), den smaker ikke så mye men er sterk likevel. Vanskelig å forklare. Be Cool (lilla boks med smak av lakris og mint) er også god, innimellom. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva slags te drikker du?Palais de The er et genialt sted, og de selger også "do it yourself"-teposer - da kan du få nyte all slags te i poser. Kanskje vi skulle bestille en tesmaking der sammen
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Darjeeling, Rooibush med en eller annen frisk smak eller grønn gresshoppe-te.
|
|
|
#12 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Inspirert av dere var jeg på den lokale helsekosten i dag, og endte opp med en Yogi og en Celestial Seasonings. Den ene var for vond hals med lakris (
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hva slags te drikker du?Det må være Earl Grey i løsvekt så jeg kan ha den inni en sånn sil. Og så MÅ jeg ha melk, og aller helst honning. Men natreen gåååår..
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er enkel i smaken, og liker te uten for mye fiks faks. Fruktte liker jeg egentlig ikke noe særlig, kanskje med unntak av julete med krydder. Da holder det med en kopp frem til neste jul |
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?
Ja! Den er superfin. Jeg var ofte i Malmø med en tidligere jobb, og da var jeg alltid innom.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?
Ja, det skal jeg greie. Jeg har noen teposer fra butikken hjemme. Sjekker senere.
|
|
|
#18 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva slags te drikker du?T kjøper man på Steam.
|
|
|
#20 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg har en forkjærlighet til løsvekt-teene fra Kobbs. Kjøper den i Sverige, ikke sett den i Norge etter at IKEA sluttet å selge dem. Den beste er Earl Green. Lingonlängtan er den beste frukt/bær teen.
|
![]() |
|
|