|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trøtt
|
Hva slags te drikker du?Jeg har fått dilla på te. Det er ingen ting som er bedre enn en stor kopp varm te i sofakroken om kvelden.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er mest glad i svart te. Noen ganger for kos så liker jeg fruktteer og en favoritt er kvæde/kvittente (hva heter den frukten på norsk?). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Kvede. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker mest posete. I det siste har det gått mye i grønn te med sitron, og så drikker jeg enten bringebær- eller jordbærte fra London om kvelden. Liker Earl Grey, Lady Grey og fersken mango-teen godt også.
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva slags te drikker du?Helsekosten har London-teene. Lurer på om jeg har kjøpt dem hos Life.
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker best "ordentlig" te, fortrinnsvis svart, men litt grønn også. Jeg er ikke overbegeistret for det faren min fnysende kaller "fruktsuppe", selv om jeg drikker litt av det også. (Svart te med bjørnebærblader er en sånn guilty pleasure.
|
|
|
|
#8 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Har du vært innom tebutikken i Vibes gate? Det er verdt en tur innom hvis du ikke har vært der altså, det ligger en på Olaf Ryes plass også tror jeg. Denne: http://www.palaisdesthes.com/
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg drikker appelsinte på jobben og peppermyntete hjemme for tiden. |
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg er veldig glad i yellow label med coffe mate.
|
|
|
|
#13 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags te drikker du?Er gørr kjedelig. Drikker Lipton- den vanlig gule eller Twinnings English breakfast tea.....men jeg har Kusmi te i div varianter i skapet(som mannen drikker).
|
|
|
#14 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva slags te drikker du?Vi drikker forresten litt posete også. Twinings English Breakfast.
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Peppermyntegreia er fra rema1000. Grønn te med peppermyntesmak. |
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags te drikker du?Jeg liker hammam-teen fra palais de The, både den grønne og røde. Jeg har dilla på grønnmyntete om dagen, med mynteolje. Den er skikkelig sterk og deilig. Palais de The er verdt et besøk.
|
|
|
#18 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags te drikker du?Tally: jepp, dill og dall butikker, der har du det kanskje! (jeg handler aldri dill og dall, så jeg sjekker aldri de butikkene, men det kan jeg jo gjøre)
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags te drikker du?Twinnings? Nei, det er skrekkelig altså. Det er verre enn varmt vann fra beholder uten te oppi i det hele tatt. |
|
![]() |
|
|