|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?
UPS dildo?!
![]() |
#43 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Jeg er skikkelig dårlig selger, og ville som Pappalille hatt trøbbel med å selge vann i Sahara.
![]() |
#45 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UPS = Uninterruptable Power Supply. Det må da være et strålende selling point?
![]() |
#47 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Navi blondine? Det høres eksotisk ut, du burde være en strålende kandidat.
![]() |
#50 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Nei, det hadde jeg ikke likt. For det første er jeg ingen selgertype, for det andre, så hadde jeg ikke likt å selge produkter der jeg følte meg tråkket over intimsonen til folk (der stiller sexleketøy og slankeprodukter, f.eks. i samme kategori) og for det tredje så er det litt kjedelige produkter (som Candy var inne på).
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 11-02-11 kl 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Jeg har ingen hemninger når det gjelder å snakke om teoretisk sex, men jeg hadde ikke kunnet kombinere det med den vanlige jobben min som lærer, så da dropper jeg det.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min første reaksjon var at en mann mangler erfaring og at det da blir rart. Men etter at ha lest dette har jeg endret syn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Hvis jeg skulle kjøpe noe sånt face to face så ville jeg uansett ikke ha ønsket noen deling av personlige erfaringer fra selger. (LANGT over intimgrensen for min del!) Så for den sakens skyld kunne det like gjerne vært en mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Skulle jeg vært selger står sexleketøy høyt på lista over ting jeg kunne trivest med og feks våpen, kraftfor og fiskeutstyr rimelig lavt.
![]() |
#55 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Nei, det er helt feil varespekter for meg(ser for meg en interressant samtale med kunden om hvilken som var best til hva.
![]() |
#56 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Nei, jeg er alt for prippen til det.
![]() |
#57 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Jeg hadde blitt mer flau av å kjøpe sex-artikler enn å selge dem, tror jeg. Når det er sagt så er jeg en elendig selger og kunne ikke tenkt meg å selge noe som helst.
![]() |
#58 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?SKulle ejg først ha solgt noe så ville vel sexleketøy vært noe jeg kunne ha solgt.
![]() |
#59 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Det kunne jeg godt ha gjort, de skiller seg inne nevneverdig ut fra andre varegrupper egentlig.
![]() |
#60 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Kunne du ha solgt sex-artikler?Nei. Men det er fordi jeg ikke egner meg til salg overhode. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|