Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vondt i mammahjertet. Virkelig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 12:31   #41
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig

Jeg må ærlig innrømme at mammahjertet kommer i harnisk innimellom. Virkelig.

Gammel 13-05-11, 12:32   #42
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det bare å bite i det

Gammel 13-05-11, 12:33   #43
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Jeg må ærlig innrømme at mammahjertet kommer i harnisk innimellom. Virkelig.

Gammel 13-05-11, 12:34   #44
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Mammahjertet er den delen av hjertet mitt som bare berører foreldredelen. Der hvor jeg ikke makter å være objektiv, fornuftig og rasjonell, men ser for meg at jeg hadde hatt det mye bedre om barna var pakket inn i bomull og aldri ble utsatt for omverdenen i det hele tatt.

Når det gjør vondt der, så vet jeg, fornuftsmessig, at situasjonen hadde sett lysere ut om jeg ikke var mamma til akkurat dette barnet. Det tar jeg alltid til etteretning.

Niobe sa det så fint.

Klikke i vinkel gjør jeg støtt og stadig, det er når jeg går fra 0 -100 på 0 sekunder.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 12:57   #45
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Rettskrivningshjertet mitt er veldig følsomt, men naturligvis overhodet ikke irrasjonelt. Det skulle tatt seg ut. <-- bidrag til idiomsamlingen

Nåh, aldri irrasjonelt, som i ufornuftig, uforholdsmessig opptatt av form framfor innhold? Virkelig? Det hender det at jeg er, altså.

Gammel 13-05-11, 12:58   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Nåh, aldri irrasjonelt, som i ufornuftig, uforholdsmessig opptatt av form framfor innhold? Virkelig? Det hender det at jeg er, altså.

Aldri uforholdsmessig opptatt av form fremfor innhold, nei. Bare forholdsmessig.

Gammel 13-05-11, 12:59   #47
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Klikke i vinkel gjør jeg støtt og stadig, det er når jeg går fra 0 -100 på 0 sekunder.

Eller mener du 0-360 gr. på 0 sekunder? :spikkefjaser:

Gammel 13-05-11, 13:00   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Serafin;2790789]Klikket i vinkel har jeg gjort ganske lenge før jeg begynte å henge på FP.

Jeg har forresten vondt i lærerhjertet i dag. For tenk at jeg har det også, tenk!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:07   #49
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klikke i vinkel er velkjent fra barndomstiden. Min søster klikket i vinkel til stadighet.

Aldri du så klart?!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:08   #50
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Aldri du så klart?!

I would never. :søt & snill yngstesøster:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:08   #51
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt smittet av ", altså", og I blame Esme!

Gammel 13-05-11, 13:10   #52
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg også. Det fungerer litt som "virkelig". Det gjør at det man skriver blir enda mer sant.

Gammel 13-05-11, 13:11   #53
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Eller mener du 0-360 gr. på 0 sekunder? :spikkefjaser:

Ja, kanskje det blir mer riktig å si. Når jeg tenker meg. Virkelig.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:11   #54
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har begynt å klikke i sirkel. Mye mer dynamisk. Virkelig.

Gammel 13-05-11, 13:13   #55
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg også. Det fungerer litt som "virkelig". Det gjør at det man skriver blir enda mer sant.

Jeg bruker «altså» og «virkelig» alt for ofte. Det er sant det. :selvinnsikt:

Men er det noen som tar etter det totale fraværet av bruk av ekkel-ordene "mammahjerte" og "løvemamma"? Neiida, da er jeg plusseli ikke non trendsetter nei.

Gammel 13-05-11, 13:15   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, Esme. Det er dine uttalelser som har gjort at jeg har revurdert å bruke "mammahjerte" i mine mer... irrasjonelle hjerte/smerte-øyeblikk.

Gammel 13-05-11, 13:22   #57
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Joda, Esme. Det er dine uttalelser som har gjort at jeg har revurdert å bruke "mammahjerte" i mine mer... irrasjonelle hjerte/smerte-øyeblikk.

Jeg kan godta pøntehjerte.

Pøntemamma istedet for løvemamma tror jeg også, må testes:

Barnet mitt er så interessert i botanikk og vi ønsker jo å støtte barnas interesser så jeg hadde kjørt ham til bondegården sånn at han kunne knabbe seg noen epler. Da kom bonden ut og sa "Hei, ikke stjæl epler din slyngel!"
Da må jeg si at pøntemamman i meg våknet og jeg sa til bonden "♫ ♥ Duh! ♪ Ikke kjeft på baaarnet mitt ♥♫♥"

Ja! Det funker! Vi bruker pøntemamma fra nå av. Det er altså så mye bedre enn løvemamma. Virkelig.

Gammel 13-05-11, 13:23   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gammel 13-05-11, 13:26   #59
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Barnet mitt er så interessert i botanikk og vi ønsker jo å støtte barnas interesser så jeg hadde kjørt ham til bondegården sånn at han kunne knabbe seg noen epler. Da kom bonden ut og sa "Hei, ikke stjæl epler din slyngel!"

Slyngel. En slyngel på slang. Høres ut som navnet på en veldig fin frem-fra-glemselet-låt.

Gammel 13-05-11, 13:28   #60
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes pøntepappaer også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
mammahjerte, pønt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.