|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist storebror var borte vet jeg ikke hva han fikk.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistHun fikk koteletter sist hun var hos venner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistForrige besøkende fikk hjemmelaget gryterett med rester av 17. mai-lam og masse grønnsaker. Det falt ikke i smak, tror jeg, men hun spiste litt av risen og de fikk is til dessert, så jeg har ikke dårlig samvittighet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Pannekaketråden med tvistNår vi har planlagt besøk av små barnehagegjester, noe som skjer langt sjeldnere, så serverer vi oftest noe veldig barnevennlig, til gjengjeld. Da går det i pannekaker, pasta med kjøttsaus, kjøttkaker eller annet som de fleste unger liker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist gang ungene spiste middag hos andre ble de servert hjemmelagede kjøttboller i tomatsaus (sistnevnte også hjemmelaget) med fullkornspasta og salat til.
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist fredag var minsten på middag og overnatting hos en kompis, og han fikk pannekaker.
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pannekaketråden med tvistForrige gang Hiawata var borte fikk han kyllingnuggets. Jeg aner ingenting om tilbehøret, eller om de var hjemmelagede eller ikke. Jeg driver ikke kryssforhør av hva han får servert borte.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvist
Gjør du ikke? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#12 |
|
Originala
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
er her
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSist Størsten spiste borte fikk han hamburger, jeg husker ikke hva jeg servete sist vi hadde små gjester på besøk, det er en stund siden.
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Pannekaketråden med tvistVi endrer ikke middagsplaner fordi vi får gjester. Siden mine egne unger er mer kresne enn noen som noengang har vært på besøk, så pleier det alltid å være en bestanddel av måltidet som lar seg spise; også av små gjester.
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pannekaketråden med tvistNip: Jeg velger å tro at du overdriver kraftig, men jeg tar meg i å tenke at du er veldig ensporet. Har du virkelig ikke andre ting i forhold til foreldrerollen, oppdragelse og oppvekstvillkår enn pannekakeinntaket, som opptar deg? Anser du kostholdet som så mye viktigere enn andre ting, som man får inntrykk av?
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe... så fordi jeg snakker om pannekaker mye på nett, så betyr det at det eneste jeg bryr meg om er pannekaker? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Nå er det egentlig sjelden jeg legger merke til nick på samme måten som jeg har blitt oppmerksom på ditt. Så det kan godt hende du ikke er så annerledes som jeg får inntrykk av.
|
|
![]() |
|
|