|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?
I tillegg til å få bestemme om han i det hele tatt vil ha et plagg til 10-70.000 kroner.
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Selvsagt.
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Joda, men mange liker jo ikke å gå med bunad (eller dress), så da syns jeg de skal få slippe, selv om det er praktisk. Jeg velger som regel bort min bunad i alle andre sammenhenger enn 17. mai.
|
|
|
#45 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#46 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bundad?Jeg ville aldri gitt bunad i gave uten å være sikker på at vedkommende virkelig ønsket seg det. Mannen min har null og niks interesse av bunader, og ville garantert aldri gått med det om han fikk det. Altså helt uaktuell gave. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei, virkelig, virkelig ikke. Og han hadde (med rette) ment at jeg var et skikkelig nek om jeg hadde "tvunget" på ham en bunad i gave. Hvilket jeg aldri hadde gjort. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Epikur
|
Selvsagt.
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#51 |
|
Epikur
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?"Hei, vi nabofruene har gått sammen og spleiset på noe vinduspuss og en nal, vi antok du manglet det"
|
|
|
#52 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Mannen hadde blitt overlykkelig. Og det ble han også da han fikk bunad nå i våres. Riktignok var det svigermor som spanderte bunad på begge sine sønner, så jeg må finne på noe annet til 40-års dagen.
|
|
|
#53 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann hadde blitt dritsur. :gift med bunadmotstander:
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Jeg hadde nok blitt så glad om han hadde fått bunad at han hadde blitt kjempeglad som en konsekvens av min glede.
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 23:11. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann har.
|
|
|
#57 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann fikk bunad til 40-årsdagen. I hovedsak av meg, men mine foreldre og hans mor var også med på det. Jeg visste på forhånd at han syntes bunad på menn var ok, og at han ikke ville hatt noe i mot en selv. Jeg visste også at han aldri kom til å gå til anskaffelse av bunad på egenhånd. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#59 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min hadde definitivt blitt glad. Men jeg vet jo at han ønsker seg en. Tror jeg ville vært litt forsiktig med å kjøpt en så dyr gave uten at jeg hadde visst helt sikkert at han ville ha en. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Om jeg hadde kommet med bunad til min mann, så hadde han antakelig kikket rart på meg, og vurdert å fått meg innlagt. Han er definitivt ikke en som jeg hadde fått på et slikt plagg.
|
![]() |
|
|