Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-11, 10:17   #1
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?

Mannen fyller rundt tall neste gang og jeg lurer på om familien skal spleise på bunad til han. Ikke fordi han har uttrykt noe ønske om å ha bunad, eller fordi han er opptatt av bunad - jeg vet vel heller ikke om han synes det er spesielt fint, MEN jeg synes det er fint og vil gjerne ha noe som matcher min - og noe pent å se på på høytidsdager Jeg er sikker på at han kommer til å bruke den, men jeg vil jo gjerne også at han skal bli positivt overraska over å motta en såpass kostbar presang.

Er dette en egotrip fra min side - eller skal jeg kjøre på? Hvordan hadde deres menn reagert - de som i utgangspunktet ikke er opptatt av bunad?

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:19   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bundad?

Min mann hadde nok ikke hoppet i taket av glede, og følt seg beklemt over en slik dyr gave som han ikke har noen interesse av å bruke.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:20   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?

Min mann hadde ikke likt det. Jeg har spurt han et par ganger, og da bare fnyser han av det. "Aldri i verden."

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:20   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann skal få det i 40-årsgave fra meg og familien og han har ved flere anledninger sagt han kunne tenkt seg det. Jeg fisket litt på forhånd nå før jeg bestilte sytid, så jeg tror han blir veldig glad. Han har bursdag 22. juli, så da får han vite det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:20   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Nei, overhode ikke. Det kunne ikke ramle han inn i måneskinn å gå med bunad. Han synes ikke det er galt på damer, men har helt neller for bunad på menn.

Gammel 21-06-11, 10:22   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min mann hadde nok det. Eller, blir det.

Han har jo allerede luftet det da "hadde det hengt en i skapet hadde jeg jo brukt den" "Men det er lenge til jeg blir 40", humret mannen som fyller 32 neste uke. Men ikke like lenge til han blir 35...

(Min bror fikk nå i vår når han ble 30)

Men det er jo lettere når jeg altså har snakket med ham og han har bekreftet at hasn vil ha da.

Gammel 21-06-11, 10:26   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jo, min mann vil ha det men vi får aldri soset oss til å sjekke noe mer.

Gammel 21-06-11, 10:27   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Min mann har bunad. Han elsker 17. mai. Ingen annen dag i året er han omgitt av siklende damer som den dagen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:27   #9
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Nei, han ville ikke blitt glad for det. Jeg ville ikke kjøpt det hvis du ikke er sikker på at det er noe han vil ha. At du vil at han skal ha er ikke helt nok i min bok, altså. Er det ikke mulig å lufte det med ham? Vi er muligens litt kjedelige sånn, men jeg synes at såpass dyre gaver kan snakkes om. Kanskje han har lyst på noe helt annet...

Gammel 21-06-11, 10:28   #10
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min har. Og bruke den ofte, men det er alltid litt okking på at den må på. Sjakktrekket frå mi side er da alltid da å seie at han er jo så fin!

Gammel 21-06-11, 10:28   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann ble glad for det, han fikk bunad av meg da han ble 30 og den er blitt flittig brukt. Han går med dress på jobb hver eneste dag, så når han skal pynte seg på festdager synes han det er greit å kunne ta på seg noe annet enn det han bruker til hverdags. Og så er han så fin i bunad.

Men det skal sies at jeg var ganske sikker på at han kom til å like gaven, for han hadde snakket om det mange ganger, og den eneste grunnen til at han ikke hadde kjøpt selv var fordi han syntes det var så dyrt. Og det var det jo.

Gammel 21-06-11, 10:29   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis liker min mann bunader både på menn og damer, så ja han hadde blitt kjempeglad! Han ønsker seg bunad (nesten) like mye som det jeg gjør, så det blir nok bunad på oss begge to om noen år, håper jeg. *spare penger*

Gammel 21-06-11, 10:30   #13
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei Han synes det er ille nok å måtte stase seg opp i dress av og til.

Gammel 21-06-11, 10:33   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Min hadde definitivt blitt lykkelig for bunad. Jeg har bestemt at han skal få det til neste konfirmasjon.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:35   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har bunad og liker å bruke den.

Jeg hadde nok ikke gått til anskaffelse av en bunad til noen uten å vite helt sikkert at vedkommende virkelig hadde lyst på det. Og for min del hadde jeg blitt temmelig grumpy om mannen min hadde kjøpt en gave til meg til flere titalls tusen kroner uten å vite helt sikkert at det var noe jeg virkelig hadde lyst på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:37   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, min hadde ikke likt det og jeg ville aldri gitt det til noen som ikke hadde gitt utrykk for at han ønsket seg det. At du vil er egogrunn, ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:39   #17
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Ja, han ble det.

Men jeg ville aldri i verden ha gitt bort en bunad uten å være sikker på at mottakeren faktisk ville ha. Aldri. Til det er det for spesielt og dyrt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 10:40   #18
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min ville nok ikke blitt særlig glad, men jeg tror han synes bunad er fint, så det har andre grunner. Men jeg synes nok også at en så dyr gave bør være et uttrykt ønske, ikke bare noe du har lyst til at han skal ha.

Gammel 21-06-11, 10:40   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bundad?

Nei, det ville han ikke tatt på seg!

Gammel 21-06-11, 10:40   #20
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror min mann hadde blitt glad. Og jeg synest det er fantastisk å se en mann i bunad.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.