|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Mannen fyller rundt tall neste gang og jeg lurer på om familien skal spleise på bunad til han. Ikke fordi han har uttrykt noe ønske om å ha bunad, eller fordi han er opptatt av bunad - jeg vet vel heller ikke om han synes det er spesielt fint, MEN jeg synes det er fint og vil gjerne ha noe som matcher min - og noe pent å se på på høytidsdager |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann hadde ikke likt det. Jeg har spurt han et par ganger, og da bare fnyser han av det. "Aldri i verden."
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann skal få det i 40-årsgave fra meg og familien og han har ved flere anledninger sagt han kunne tenkt seg det. Jeg fisket litt på forhånd nå før jeg bestilte sytid, så jeg tror han blir veldig glad. Han har bursdag 22. juli, så da får han vite det.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei, overhode ikke. Det kunne ikke ramle han inn i måneskinn å gå med bunad. Han synes ikke det er galt på damer, men har helt neller for bunad på menn.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann hadde nok det. Eller, blir det.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Jo, min mann vil ha det men vi får aldri soset oss til å sjekke noe mer.
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann har bunad. Han elsker 17. mai. Ingen annen dag i året er han omgitt av siklende damer som den dagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei, han ville ikke blitt glad for det. Jeg ville ikke kjøpt det hvis du ikke er sikker på at det er noe han vil ha. At du vil at han skal ha er ikke helt nok i min bok, altså.
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min har.
|
|
|
|
#11 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min mann ble glad for det, han fikk bunad av meg da han ble 30 og den er blitt flittig brukt. Han går med dress på jobb hver eneste dag, så når han skal pynte seg på festdager synes han det er greit å kunne ta på seg noe annet enn det han bruker til hverdags. Og så er han så fin i bunad.
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Heldigvis liker min mann bunader både på menn og damer, så ja han hadde blitt kjempeglad! Han ønsker seg bunad (nesten) like mye som det jeg gjør, så det blir nok bunad på oss begge to om noen år, håper jeg. *spare penger*
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Nei
|
|
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Min hadde definitivt blitt lykkelig for bunad. Jeg har bestemt at han skal få det til neste konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Mannen min har bunad og liker å bruke den. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Smugleser
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Ja, han ble det.
|
|
|
#18 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Mannen min ville nok ikke blitt særlig glad, men jeg tror han synes bunad er fint, så det har andre grunner. Men jeg synes nok også at en så dyr gave bør være et uttrykt ønske, ikke bare noe du har lyst til at han skal ha.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde mannen din blitt glad for å få bunad?Tror min mann hadde blitt glad. Og jeg synest det er fantastisk å se en mann i bunad. |
|
|
|
![]() |
|
|