|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyre
ja - selvfølgelig bør den være pen - og det var den jo. Nå er jeg dog noget farget av at vi har denne på stua
![]() |
#43 |
Glamorøs
|
Den øverste ser jo ut som en påskeøyastatue!
![]() |
#44 |
nygift
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreVi har denne fra Dovre, den er veldig god og billig.
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyrepåskeøystatueovnen (matcher sikkert negerdamene våre som bare rakker'n) avgir noe helt sykt med varme - det skal den ha. Vi bruker oven for lite til å orke å bruke penger på å bytte den ut *lite opptatt av interiør i bunn og grunn*
![]() |
#46 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har vi, bare at den har kleberstensbekledning og ikke kakler. Det er en Contura, fås i forskjellige størrelser. Vi er storfornøyde med vores ! Kjøpte og fikk den installert av pipeservice, som også var på besøk i forkant for å se hvilke ovner som ville passe for oss.
storebror 1997 og lillebror 2003 ![]() Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !! Sist redigert av Muad'Dib : 28-06-11 kl 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
og i et miljøperspektiv, så er det nok ikke en helt super.
![]() |
#48 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne hadde vi før. Måtte skifte den ut etter 6 år fordi den knuste innvendige stein og metaldingser. Og så brukte den noe voldsomt med ved i.f.t. varmen som den avga, og ikke holdt den varmen etter at man hadde sluttet å fodre den med vedkubber.
![]() |
#49 |
nygift
|
Hmmm, jeg er veldig fornøyd med den mtp varmeen vi får ut av den altså...................menne atte da kan jeg kanskje få ny om en 6 år da *går for å fyre så den blir mer brukt*
![]() |
#50 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Har den samme som Muad'Dib, er veldig fornøyd med min kleberstensovn.
![]() |
#51 |
Etylbarbital
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreI lokalavisen i dag så jeg reklame for en Nordpeis-peis på dagstilbud for 9990, satt ned fra 16990, eller noe sånt. Det ser utsom det gjelder alle Maxbo stormarked. Modellen heter casa eller cava eller noe.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyrePeis er skjønt - jeg ble litt lykkelig av å få peis med glassdører i vinter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreCasa, var det. Se på nordpeis.no
![]() |
#54 |
Glamorøs
|
Hullet er allerede boret, 30 cm fra taket.
![]() |
#55 |
I endring
|
Den der påskeøyovnen har vi akkurat kastet ut fra vår stue, den er nå plassert i kjellerstua. Oppe blir det en scan 58, men det er jo ikke i den gata som Tally vil ha, så jeg vet ikke helt hva jeg babler etter.
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDet blir bra! Varmefag på Ryenb skulle slutte å forhandle Contura i vinter - de hadde en nydelig, høy smal variant til kjempegod pris den gang. Den er jo kanskje solgt nå, men mulig verdt et forsøk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreTips: Henriksen peisforum i Brobekkveien har tilbud på utstillingsmodeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fine vedovner - som ikke er avsindig dyreDet brenner på tv! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|