|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frivillige på festival skal betale skattBare litt googling akkurat nå, vidunderlige nye verden. Struck gold på første søk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Frivillige på festival skal betale skatt
Sitter bakmennene til Quart og gnager på knokene? Sist redigert av Charlie : 20-07-11 kl 14:31. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Ja, jeg vet. Men poenget mitt (som jeg kanskje ikke fikk fram godt nok) var at det så ut som noen tror journalister finner på saker som står i avisen, og at det er journalister som har funnet på dette med skattetrekk osv. Og så tror de journalister slipper inn overalt og alltid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jah. Jeg har ergret meg lenge over de som i fullt alvor tror at "gutta mine", som i årevis har jobbet ræva av seg uten å ta ut ei krone i lønn for å drive festival her oppe, har tjent seg rike på det og sitter og drikker øl for pengene resten av året.
|
|
|
|
#7 |
|
Rockesøster
|
|
|
|