Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

"Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-11, 14:08   #41
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?

Festlig tråd

Når det er sagt så kjøpte jeg den saken i reklamen i går, og jeg er veldig fornøyd foreløpig. Den minner mest om en tusj som man tegner leppestiften på med. Antagelig derfor det er snakk om å tegne om/rewrite.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 14:53   #42
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hegn om reglene for leppefarge"? WTF?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Når vi først er inne på reklame og det å ta feil- kan noen forklare meg hvorfor et mobilselskap syns det er en fin ting å reklamere for skakke nakker og kortere levetid?

Du, det har jeg lurt på også.

For øvrig har jeg også himlet med øynene over reklamen i HI og syntes den var like tåpelig og uforståelig som resten av dere gjorde.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.