|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt dopa mot din vilje,voldtatt eller forøkt voldtatt | |||
| Har du mot din vilje blitt dopa? |
|
6 | 4,41% |
| Har du blitt forøkt voldtatt? |
|
10 | 7,35% |
| Har du blitt voldtatt? |
|
9 | 6,62% |
| Har du blitt utsett for anna type overgrep? |
|
13 | 9,56% |
| Har du blitt utsatt for flere av disse overgrepstypene? |
|
12 | 8,82% |
| Har du ikke blitt utsatt for noen av delene? |
|
86 | 63,24% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Forresten, når jeg tenker meg om har jeg vært i en litt liknende situasjon, dog fryktelig selvpåført. Skulle på fest, var SYK, men på festen skulle jeg. Så jeg tok en febernedsettende, trodde jeg. Og gikk på fest. Hadde meg et lite glass vin, og det neste jeg husker er at jeg våkner oppå en fyr (fult påkledd!), mens vi kliner saftig. Uææææh!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Hva om dopet blir mikset i drinken din av barpersonalet da? Det har du kanskje ikke tenkt på, men det forekom OFTE en periode bl.a. på Gran Canaria. Man kan aldri være sikker på å ikke bli dopet. Det er det skumle.
|
|
|
#3 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Det har alltid jeg gjort å, men jeg har blitt dopa. Fikk noe i drikket mitt og ble kjempedårlig, gikk på do på utestedet og sov til over stengetid. Husker ingenting fra den kvelden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller forsøk på sådan. Heldigvis. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep på den måten at det skjedde noe, men jeg har opplevd å være veldig redd. Konkret ved at jeg ved to separate anledninger har måttet slåss for å komme meg løs / vekk fra menn som hadde planer jeg ikke var enig i.
|
|
|
#6 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg har ikke blitt utsatt for noen av delene. :heldig:
|
|
|
#7 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Har svart....
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...Jeg tror jeg ble forsøkt voldtatt av de tre grekerne som dro meg med makt ned på en strand på Kos i 1997, men jeg var for full til å oppfatte alvoret der og da. Har tenkt litt på det i ettertid, men det preger meg overhodet ikke.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette ...
Kan signere Iset, bare bytte ut "begge mennene" med gjerningsmennene istedet. |
|
|
|
![]() |
|
|