|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?
Jeg foretrekker NP, men 20'? Nei, da hadde jeg valgt LP. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?
Vi reiser hit på lørdag
|
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Hvis 20 000 ikke er så mye penger, synes jeg det er verdt det. Det kommer an på prioriteringer og økonomi. I år var det verdt det for oss. Neste år har vi et mer begrenset budsjett, og da har vi vel kommet fram til at vi prøver på Las Piramides. Om det er verdt prisreduksjonen gjenstår å se. Det er ingen tvil om at det for oss alle var en opplevelse i seg selv å ha denne utsikten fra leiligheten. Både i finvær og uvær, egentlig. (Beklager store bilder, orker ikke redigere. Ikke quote.)
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det 20000.- som skiller? Det er mye penger for mange. Men hvis penger ikke spiller noen rolle er den utsikten helt fantastisk. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Irma, helt nydelig! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Det er 20000 som skiller ja. Og det er mye penger for oss, selv om vi i og for seg har råd til begge deler kan det jo være at man har noe annet man heller vil bruke 20000 på hvis alternativet er greit. Men jeg skjønner absolutt det med utsikten, det var veldig fint.
|
|
|
#47 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Drar opp en gammel tråd siden jeg lurer på det samme i år.
|
|
|
#48 |
|
Personlig pessimist
|
Sånn egentlig, så er det nok relativt rolig på kveldene i de fleste Sunwing-byggene, med unntak av Princesa hvor kveldsunderholdningen er. Men Diana, Piramides, Victoria, Isabel og det bygget som ligger et lenger stykke unna er jo alle uten egen restaurant/resepsjon, så der er det mindre aktivitet og mer ro.
|
|
|
|
#49 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Takk, det høres bra ut. Vi reiser sammen med noen som har helt andre behov enn oss, så blir nok å fordele oss i forskjellige bygg/deler.
|
![]() |
|
|