|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sunwing Alcudia - hvor finest?Hvor bor man hvis man skal bestille der? Er det noen områder på hotellet som er bedre og finere enn andre?
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi har bodd i treroms på Victoria (ikke ROOM) og treroms på Nuveas med havutsikt (ikke ROOM). Var definitivt mest fornøyd med sistnevnte. Treromsen på Victoria var kjempefin på den måten at man bodde i første etasje, og kun hadde en nabo - ingen over og under. Det var en del småmaur, også var det banking fra rør i kjelleren under i forbindelse med vanning av plenen (fra 5-7 om morgenen, eller deromkring) som var litt plagsomt. Leiligheten på Nuveas var mye penere og mer gjennomført, men noen tusenlapper dyrere. Fantastisk utsikt.
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?En annen ting jeg synes er negativ med Las Piramides (som er betydelig billigere enn leilighetene i de andre bygningene) er at man ikke har aircondition integrert. Bare en duppeditt på stua eller noe sånt. Jeg synes det er en stor fordel og kun airconditionere soverommene når vi oppholder oss i stua, f.eks.
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Enig i det Irma sier! I tillegg - bassengene ved Nuevas egner seg bedre for Plutten. Vi har bodd på Princesa. Leilighetene var fine, men bassenget egner seg bedre for litt større barn. Uansett hvilken del av anlegget man bor, så kan man benytte de bassengene man vil men det er mest praktisk å benytte bassenget nærmest der man bor
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Da kommer det litt an på hvor mye penger dere ønsker å legge i det, rett og slett. Hadde jeg vært rik hadde jeg valgt ROOM på Nuveas. Treroms ROOM på Victoria (mot stranda) ville jeg ikke ha valgt, for tett oppå stranda (og folk) synes jeg. Ser omtrent rett inn i leilighetene fra strandpromenaden.
![]() |
#7 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi var der for noen år siden og bodde i toroms på Nuevas med balkong mot stranden. Det var kjempefint, rent bortsett fra at været var så dårlig at det var umulig å bruke balkongen på kveldene. Vi snakker 13-14 grader, regn og sterk vind, altså. På Mallorca. I midten av juni.
![]() |
![]() |
#8 |
Teller ned
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi har bodd på Princesa 3 ganger og har vært veldig fornøyd. Veldig oversiktelig, ungene har kunnet gå "fritt" omkring på hotellområdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Nuevas Palmeras. Litt lite objektivt ettersom vi ikke har prøvd de andre alternativene, men jeg synes Nuevas Palmeras er mest "sentralt" .
![]() |
#10 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?[quote=Irma;2951842] |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi bodde på Princesa eller hva det het. Men brukte bassenget til hovedhuset som er veldig nærmt. Er det nuevas palmeras? Greit å unngå støyen fra voksenshowet, var vår tanke.
![]() |
#12 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi har bodd to ganger på Nuevas Palmeres og har vært fornøyd med det. Jeg synes ikke Las Piramides var like fint (ikke bodd der, men vært inne i leilighetene.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Noen som har vært på startour sitt anlegg? Ligger det like greit til tro? Det er jo endel lavere i pris, så vi vurderer det også.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Vi har ikke vært på star tour sitt, men et vennepar bodde der. Det var vei med biler og litt mer avstand til stranden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?
Er det Estrella del Mar du mener? Vi har vært der for 7 år siden.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?Orquidea Playa er også et Star Tour-anlegg med fin beliggenhet. Ikke så stort bassengområdet, men det ligger rett ved stranden.
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sunwing alcudia - hvor finest?
Det er vel nytt som Blue Village i år.
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Sunwing Alcudia - hvor finest?Langt unna sentrum er ikke så bra nei. Det var liksom noe av det som talte for alcudia når jeg tenker meg om, at vi slipper å være in the middle of nowhere.
![]() |
|
|