|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Peppy!
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York Fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Kunne det være et alternativ å fly til Miami, og heller kjøre derfra? Vi velger den ruten (vi skal dog til vestkysten av Florida, ikke Orlando), og får fine flytider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York Fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Ja, det ser ut som det er det vi lander på. Da blir det Oslo-Newark-Miami, mest sannsynlig. Så overnatter vi en natt i Miami, ser art deco-husene, og kjører til Orlando. Når reiser dere, forresten?
![]() |
#43 |
Textrovert
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York Fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Er det billigere å fly til Miami også? Hvor langt er det å kjøre Miami-Orlando?
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York Fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Nja, det koster omtrent det samme, det kommer litt an på hvor mange mellomlandinger du vil ha. Det går direktefly fra Europa til Orlando også, så du kan fint finne billetter til god pris dit også.
![]() |
#45 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Miami er en veldig fin by.
![]() |
#46 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rekker man inn til New York fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Vi reiste i fjor sommer til Florida og landet i Fort Lauderdale (via Newark/Køben). Det var en liten grei flyplass. Dro hjem igjen fra Orlando. Om det er interessant med forskjellige inn og utreise flyplasser så kan det bookes hos http://www.wideroe.no (bruk avansert søk også tab "Flere destinasjoner"). Ble omtrent samme pris som tur-retur Orlando som vi fikk opp på Finn.no. I vinterferien reiser vi til Florida igjen. Denne gangen til Miami (bytte i Frankfurt) og retur fra Fort Myers på vestkysten.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rekker man inn til New York Fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?
Jeg har fløyet med Icelandair via Reykjavik en gang pga prisen da jeg var student. Må si at det var veldig greit å slippe å bytte fly i New York. Men jeg fløy Icelandair fra Orlando, da, ikke til. Ellers jeg har fløyet via London og også Sabena via Brussel i tillegg til SAS.
![]() |
#48 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rekker man inn til New York fra Newark med 7-8 timers mellomlanding?Jeg greide å få ned mellomlandingstiden til 4 timer, og det er vel omtrent det vi trenger for å gå gjennom sikkerhetskontroll og bytte terminal. Så da blir det Oslo-Newark-Miami, også blir vi over på et flyplasshotell der.
![]() |
|
|