|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliIntet nytt fra Idiotfronten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliSiv Jensen: - Ap bruker hersketeknikker for å styre debatten |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli
Er hun blind?
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Det hadde i grunnen vært det beste som kunne skje.
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliDet er da bare Frp'ere som kan være virkelige offere. De andre bare hermer, og det er ikke lov. Så det så.
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg blir ikke overrasket over at ne fra FrP kan komme med en sånn kommentar.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliEnten så er det ingen på dette forumet som sympatiserer med FrP eller så holder vedkommende kjeft i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliLommelun: det blir ikke i samme leia.
|
|
|
#12 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliIngenting overrasker meg fra den kanten. Og jeg tror dessverre at dette går velgerne hus forbi. De bare hører det de vil høre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Javel? Jeg ønsker ikke venner som vil meg vondt. Og selv om man bare er enig i deler av partiprogrammet så støtter man alt ved å stemme på dem. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Iflg Wikipedia så fikk FrP 22,9% av stemmene ved stortingsvalget i 2009. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
For min del betyr det bare at jeg ikke involverer meg med hver 4. nordmann. Omgås går greit, men ikke noe mer enn det og definitivt ikke vennskap. Går så fint atte.
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg synes det er mer skremmende å tenke på at nesten en fjerdedel av befolkningen har slike fordommer og dermed manglende respekt for mennesker som Arkana (jeg kan ikke uttale meg om hva det er med Arkana, men jeg er jo selv kvinne, og føler ikke akkurat at partiet respekterer kvinner noe særlig, i likhet med innvandrere/folk med annen kultur og religion enn kristendommen). Jeg er enig med Arkana i at ikke alle disse er rasister, men så lenge de stemmer på et parti med rasistiske holdninger, viser de jo rasisme i praksis.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg kan ha og har liberalister nær meg som jeg er ufattelig glad i. Men de har gitt opp å stemme på Sandberg og koseklumpene hans da. |
|
|
|
#20 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliVel. Personer som støtter et så fordomsfullt parti ønsker jeg ikke å ha et forhold til. Hvordan kan jeg hygge meg i noens selskap når jeg vet de støtter en partipolitikk som helst ser at jeg forlater dette landet? |
|
|
|
![]() |
|
|