|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
både her og der
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg tok cora etter pseudonymet til Sarah Fabricius, mer kjent som Cora Sandel. På videregående skrev jeg særoppgave om bøkene om Alberte, og jeg har vært fascinert av bøkene hennes siden den gangen.
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg har kalt meg Inagh i forumsammenheng, og når jeg skriver/tegner/syr og what ever, siden 1998 - hey, jeg er så fancy at jeg har et kunstnernavn.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien bak nicket ditt?Fordi det er et fint navn.
|
|
|
#4 |
|
*_*
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Fordi jeg surret med navnet rajah, som jeg egentlig skulle ha.
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien bak nicket ditt?Tilfeldig akkurat her. Litt merkelig. Fordi jeg er egentlig litt opptatt av nick som har en betydning. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg skulle liksom være super anonym her inne og valgte et nick som passet dårlig til hvem jeg er.
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Nicket mitt har hengt med meg fra den tiden jeg var inne på Doktor Online. Historien bak er som følger: Fornavnet mitt betyr egentlig "velsignet", så av en eller annen grunn hadde bestevenninnen min meg inne som "Blessed" på mailinglista si. Men så hadde hun glemt hva hun kalte meg en gang, og hadde skrevet "Divine" i stedet. Det tok jeg som et såpass kompliment at jeg husket det videre.
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Fordi jeg liker ordet så godt.
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg ville ha et nick som ikke minnet om det nicket jeg har hatt på forum bestandig. Bulla er et koseord vi bruker i familien, i mange varianter. Lillebulla, kosebulla, fjåsebulla osv osv.
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg hadde vært på gullgraver-tur i Georgetown i Colorado, USA den dagen jeg meldte meg inn på NM som førstegangs-gravid......Jeg har stort sett brukt det nicket etterpå.
|
|
|
|
#11 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Historien bak nicket ditt?Mitt nick er navnet til ei god venninne på den andre siden av kloden. Jeg synes det er forferdelig vanskelig å finne på fine nick, og klarte ikke være mer fantasifull. Jeg har seinere funnet ut at det også er navnet på ei gammel dame i filmen Poltergeist, men jeg kan ikke si jeg føler noen affinitet med henne.
|
|
|
#12 |
|
Textrovert
|
Sv: Historien bak nicket ditt?
I am addressing the living!
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Derfor at faren min alltid har kallt meg for et. Eller Pelén som han uttaler det (men han skriver Pelen). Han har kallenavn på alle i familien, alle begynner på P, men mitt er nok det som er mest brukt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Niesen min kalte meg "tante Ingling" da jeg var liten, og siden har jeg brukt det her og der. Det gjør at det ikke er så veldig anonymt lenger, så på andre fora har jeg andre nick, og vurderer innimellom å bytte her også. Vi får se, jeg er kanskje ikke så anonym her lenger uansett.
|
|
|
|
#15 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Historien bak nicket ditt?D'Arcy var bassist i mitt absolutte favorittband - The Smashing Pumpkins. Jeg digget henne rått i ungdomsårene. Desverre gikk det skeisen med henne, men nicket har fulgt meg hele veien og det er liksom meg.
|
|
|
#16 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg var gravid da jeg registrerte meg på DOL for x antall år siden. Jeg var også ekstremt trøtt og siden det da fortsatt beskriver meg veldig godt så henger nicket med meg enda.
|
|
|
#17 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg har aldri finnet nicket som er "meg". Så jeg har hatt forskjellig på alle forum. Da jeg flyttet hit fra Det Andre Forumet, ville jeg ha et nick som var litt mer anonymt. På Det Andre Stedet hadde jeg mitt eget navn+mor som nick (kjempeoriginalt!), noe som alle har kalt meg i alle år. Jeg har alltid elsket Tommy&Tigern, men så ble det den engelske versjonen av Tigern. Jeg vet ikke hvorfor...
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Historien bak nicket ditt?Mannen liker ikke McDonalds, etter å ha jobber der i en uke (!) som veldig ung. Vi er så å si aldri på McDonalds derfor, men denne dagen hadde ungene blitt lovet hver sin Happy Meal, etter å ha mast om det i lang tid. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Historien bak nicket ditt?Jeg var Mie80 i min spede forumtid men ville ha noe mer originalt etterhvert. Da ble det MegaMie, kanskje fordi det er litt mye av meg noen ganger?
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Historien bak nicket ditt?I en vanskelig periode i livet mitt var jeg utrolig god på fasade. Jeg tror aldri folk skjønte hvordan jeg hadde det bak smilefjeset mitt. |
|
![]() |
|
|