Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-11, 14:25   #41
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Telefonen min er borte! Noen som "ser" den?

Supert at du fant den da! Men litt rart at ikke mannen har kjent den før. Det spørs om det bor en husnisse i det huset der ja, husk at dere ikke har bodd der så lenge enda! Han ville vel gi seg til kjenne.

Gammel 28-11-11, 14:27   #42
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Åååh,en søt liten Noldus i huset,da,så herlig!

Godt telefonen kom til rette igjen.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 14:35   #43
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det var veldig rart altså.
Jeg tror jo på det som skjer i Åndenes makt og diverse, så jeg er overbevist om at vi ikke er alene her. Sådetså.

Gammel 28-11-11, 15:08   #44
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror også på det som skjer i Åndenes makt,og vet at vi ikke er alene i vårt hus,siden yngstejenta mi har sett flere personer her,så det er nok noen som har bestemt seg for å tulle litt med dere.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 15:14   #45
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Fa.....n, jeg skulle skrive i senga- bare let før jeg så den var funnet- gjett om jeg kunne spillt mystisk etterpå da:grinete:

Gammel 28-11-11, 16:36   #46
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jeg ser et mørkt sted. Bokstaven B. Og grønt. Samt lyden av vann og stein.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

For etter å ha lett oss igjennom soverommet fem ganger hver sånn ca, ligget der i en hel natt og en lang morgen, ja, så fant vi den under puta til mannen.

Akkurat! Mørkt som et soverom og under puta. Jeg snakker engelsk, så det slo naturligvis inn som B for Bedroom. Dere har kansje noe grønt på soverommet, eller grønne planter utenfor vinduet? Lyden var nok regn utenfor vinduet eller fra badet deres.

Hva sier dere til det, elendige skeptikere? Fremdeles noen som tviler på åndenes makt her?

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 16:45   #47
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid befunnet meg et sted midt imellom, (Twilight Zone ) men nå har du overbevist meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 17:00   #48
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så godt å vite at vi har deg her, Ulvefar. Da vet jeg hvem jeg skal rope på neste gang jeg savner noe.

Men ja, jeg tror på slike ting, bare gjør narr av meg. Det forandrer ingenting.

Gammel 28-11-11, 17:08   #49
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke lest tråden så jeg vet ikke om du har funnet den.
Hvis ikke ligger den under en hodepute på et soverom, den gjorde i allefall det i går. Jeg tror det er flere puter i den senga så du får lete litt.

Men egentlig tror jeg du har funnet den.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 18:14   #50
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det var veldig rart altså.
Jeg tror jo på det som skjer i Åndenes makt og diverse, så jeg er overbevist om at vi ikke er alene her. Sådetså.

Jeg visste at det var det som kom til å bli konklusjonen på at du fant telefonen igjen. Er jeg synsk nå? Har jeg vunnet noe?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.