|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?
Joda, det var de som ga meg returlapp og sendte meg inn i avdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Åja, tilbake igjen etterpå? Hm, nei, det gjorde jeg visst ikke. Jeg kom rett og slett ikke på det. Jeg tror jeg var for sint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Hadde ikke Obs! en reklame hvor de skrøt av hvor lett det var å bytte eller å få pengene tilbake for ikke lenge siden?
![]() |
#44 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Send mail hit (sakset fra coop.no):
![]() |
![]() |
#45 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Møkkatenåringer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
navnet sjemmer ingen
I min verden tar man ikke diskusjonen med de inne. Butikken. De kan jo ikke skrive ut eller fikse noe. Det er de i informasjonen ( som de heter på vår obs) som tar slike ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Ja, du har nok et poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg har fått pengene tilbake når buksen ikke falt i smak hos sønnen min, men det var jo dagen etter jeg kjøpte den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg kjenner at jeg er aller surest over å ha blitt fortalt at alle trenger mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Erfaren
![]() |
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Men alle trenger ikke mat akkurat den dagen.. Man kan jo ha handlet inn for en uke eller en mnd. Og da trenger man ikke mat med mindre man får en tilgodelapp og kan bruke i løpet av det neste året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Aktiv
Hvor: Asker
![]() |
Hadde nok vært der jeg og
Det er ikke bare å bytte ut med buksestrikk altså... "Strikken" på svømmebriller er i gummi/silikon og av en helt annen kvalitet enn buksestrikk. Bare for å ha det sagt...
Når de ikke kan bytte i samme vare er det ikke spørsmål om noe annet enn penger tilbake siden det er reklamasjon. Det er liksom svømmebriller du trenger, ikke noe annet. Lykke til!!
![]() |
#52 |
Ser lyst på livet
|
Hva er det å himle over? Det finnes svømmebriller som ikke har gummi/silikonbasert strikk, og dersom det ikke er svømmebriller inne så har jeg tidligere foretrukket det fremfor ingen svømmebriller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg setter gjerne inn en buksestrikk i de ødelagte brillene, jeg, men hullene er så små og pirkete at jeg tviler på at jeg får noe mer enn en sytråd gjennom der, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Altså, om du bruker uforholdsmessig mye energi på det eller ikke, kan jeg jo ikke svare på, men du har i hvert fall retten på din side.
![]() |
#55 |
Erfaren
![]() ![]() |
Sånne ting kan jeg også bli vanvittig sur og rasende for, du burde fått pengene tilbake. Nå er kostnaden med svømmebriller kanskje ikke så store, men det er jo som du sier, hva om det er en sykkel som blir ødelagt. Skal du da kjøpe mat for de tusen det koster? Nei, jeg hadde tatt en telefon til obs ledelsen, eventuelt høre med forbrukerombudet først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg synes det er flott at du står på for dine rettigheter. Ser det er mange som ikke hadde orket å gjøre det for så lite, men et par svømmebriller koster 2-300 kroner, og for meg er ikke det småpenger. Det er alt for mange som bare godtar at penger går tapt, framfor å stå på litt ekstra for det de har rett på. Jevnt over virker det som om storparten av folk har så mye penger at hundrelapper ikke "teller".
![]() |
#57 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?De kostet 129,-. Ikke allverdens, altså, men jeg blir sur over behandlingen. Særlig av de derre blondinekommentarene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Drar opp igjen denne for å fortelle at de ringte fra Obs i dag, etter å ha fått mail fra meg. Jeg har aldri hørt noen person beklage så mange ganger, jeg sa at det var greit, men hun holdt ikke opp å beklage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Så bra!
![]() |
#60 |
nygift
|
![]() Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?Jeg er enig med deg....og jeg har ikke godt av det jeg heller (mannen ble overgitt når jeg gikk tilbake med et to dager gammelt brød)
![]() |
|
|