|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg sendte av gårde en rød. |
|
|
|
#4 |
|
Fornøyd
|
Sv: Jeg trenger prikker
Mens min tilgivelsesterskel blir høyere for hver gang jeg ser en tråd dratt opp igjen av fimba. 50 mer eller mindre uinteressante innlegg på 4 timer, liksom.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger prikkerMan burde ha en sånn innleggsfratrekker. Sånn at når noen skriver bare for å samle innlegg så kan det stemmes ned. |
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerHuttemegtu så selvhøytidelig disse "ta prikketiggerrådene" blir. Alle burde lese forumregler, og alle burde ha fått med seg en del kotymer. Stivbeint regeltolkning og hevnaktig straffeutmåling. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trøtt
|
Enig, Maz. Om en stakkars nykommer tråkker feil i starten så blir det full ståhei og utpiping med en gang.
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Helt enig.
|
|
|
#10 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Enig. Jeg får mer lyst til å prikke grønt enn rødt de gangene dette skjer, særlig når vedkommende faktisk tar det til seg ganske kjapt.
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#15 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger prikkerI denne tråden fremstår Foreldreportalen som en konservativ og streng sekt.
|
|
|
#16 |
|
awesom
|
Amen!
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Jeg trenger prikkerJeg synes diskusjon om hvordan vi tar i mot nye brukere er på sin plass med jevne mellomrom. Når det gjelder rødprikking av prikketigging for å komme på markedsplassen så er min (som smilefjes) opplevelse at dette har vært en ønsket praksis, også fra forumledelsen.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
|
Jeg er HELT enig med deg i at vi må regulere tilgang til markedsplassen. Og jeg syntes også store deler av tråden her er ok. Folk forklarer greit at det ikke er lurt å tigge om prikker og Fimba tar det til etterretning. Men likevel så postes det innlegg som de vist under her (også etter at hun har tatt poenget)... Jada, mulig det er ment som humørfylt, men jeg ikke oppfattet det sånn om jeg var nykommer. Syntes Fimba taklet dette så bra som hun kunne:
Jeg er enig med deg Skilpadda, og det at folk sender røde prikker får være greit nok. Men vi bør kunne spare oss sånt som er skrevet over her. Jeg syntes det er et under om Fimba blir. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger prikkerJesus Christensen. Tjo hei, faderullan!
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Jeg er i alle fall åpenbart helt umulig å være uenig med, ettersom folk faktisk føler behov for å fortelle at de er enige med meg selv når jeg ikke har sagt et ord.
|
![]() |
|
|