|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg er en enkel og kjedelig sjel. Kun 3-4 direkte treff på meg. FB, en gammel avisartikkel og telefonkatalogen. Helt greit.
|
|
|
#43 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertDet var veldig lite, dvs, det finnes en annen i dette land som heter det samme som meg (sjeldent etternavn) og hun er ganske gammel.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertEn avisartikkel og et par signeringer på opprop.no. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg er mest overrasket over at jeg ikke kommer opp med noen skattelister. Er jeg ikke norsk statsborger mon tro ? Eller har jeg sluttet å betale skatt?
|
|
|
#46 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertSleeper agent.
|
|
|
#47 |
|
*_*
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert12 sider med treff: Mye Facebook, skattelister, LinkedIn, Twitter og diverse registre. Overraskende få artikler, med tanke på at jeg har skrevet avisartikler som har blitt publisert på nett ukentlig i mange år. Noen dukker opp, da. Gjerne de teiteste.
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertElleve sider fikk jeg opp. Noe studierelatert, mye skattelister/eiendomsoverdragelse, noe linkedin, en del jobb (oversikt over ansatte, driftsstyreprotokoller) og sist som arrangementsansvarlig for fotballcup. Ikke noe jeg ikke kan stå inne for, heldigvis.
|
|
|
#49 |
|
heimføing
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg har et fryktelig vanlig navn, og det ser jo ut for å være greit. På side 1 fant jeg LinkedIn-profilen min, og først på side 6 dukket det opp en avisartikkel jeg er med i. Heldigvis ser navnesøstrene mine ut som ordentlige damer uten tull på nett. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg googlet meg selv nå og får bare opp en side. Noe kommentarer på facebook som jeg har lagt på et par offesielle sider, det står styret jeg er med i også fant jeg at jeg hadde kommet med på VG sine ukas morsomste bilder i uke 35. Da ble jeg litt overrasket, for det hadde jeg ikke fått med meg. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg har ganske mange (over 53000 treff faktisk
|
|
|
#52 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertVar mange treff på mitt navn, men det var nok navnesøstre som hadde flest treff. Ingen ting spennende om meg. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
intro
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg merker meg først og fremst at tittelen på mitt leserinnlegg i Aftenposten Aften omsider er borte fra Google: "Jeg hater Oslo Sporveier" (inspirert av Otto Jespersens monolog om Ari Behn).
|
|
|
|
#54 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert20 sider med mitt navn. Ingen navnessøstre. Ser mye av mitt offentlige nettvliv (twitter, blogger, Google+, underskriftskampanjer), endel treff på skattelister, resultater fra o-løp på nittitallet og treff fra news- arkiv. Og resten er jobbrelatert.
09 & 13 Sist redigert av venla : 04-02-12 kl 23:44. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertMed " foran og etter navnet mitt (eneste med det navnet i verden) får jeg 582 treff. Bl.a på tuppelista Great Norwegian Gals fra tidlig nittitall, haha.
|
|
|
|
#56 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertDet er omtrent ingen ting om meg. Et par skattelistetreff og sånn. Men det første som dukker opp når jeg goggler navnet mitt er bloggen til ei annen dame med samme navn, og bloggen hennes heter det samme som yndlingsfilmen min.
|
|
|
#58 |
|
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertÅtte sider da jeg satte "" rundt navnet, som jeg er den eneste som har. I tillegg til skattelister og telefonkatalogoppføringer av ymse slag er det mye organisasjonsgreier, underskriftskampanjer, jobbting og studierelaterte ting, samt noen kommentarer på åpne FB-sider. Ingenting skummelt, helt som forventet.
|
|
|
|
#60 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert
Jeg var sjokkert over mengden Ru. Sist jeg prøvde var det bare halvparten ca. Mener du jeg bør tenke over hva jeg sier hvor? Da er det fint om du sender meg en PM og forklarer. Jeg fant ingen skumle ting på meg sa jeg jo, men du har kanskje sett noe annet?
|
![]() |
|
|