|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Incoming newbie!Vet du, når man bommer på øer og leser de som oer i stedet så blir setinger veldig annerledes.
![]() |
#44 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Incoming newbie!
"Prikker" er tilbakemeldinger man får på innlegg. Disse kan man se nederst i kontrollpanelet. Jeg skal gi deg en så du ser hvordan de ser ut. Grønne prikker er positive, røde er negative. Du får også poeng for prikkene du samler, som etterhver vil gi deg tilgang til lukkede deler av forumet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
Pøsj, det er jo da det begynner å bli gøy. Det er jo ikke som om Kitty ikke er i stand til å skrive sine egne sarkasmer heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
This is normal!
|
For sent.
![]() |
![]() |
#48 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() |
#52 |
Off with their heads!!
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
![]() |
![]() Sv: Incoming newbie!Denne underholdningen krever mer kaffe:: |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Incoming newbie!Wow. Her på FP vet vi jammen å ta i mot en nykommer. Det er bra du ser ut til å være i besittelse av litt hard hud, PåskeDragen!
![]() |
#55 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Incoming newbie!Påskeheksa! Velkommen! Jeg synes det var fint av deg å bytte nick, jeg har allerede ammeafasiutfordringer så det holder, godt å unngå forvirring. Fortjener en prikk! Og en blomst!
![]() |
![]() |
|
|